CRF300 RALLY je stroj nízké kubatury s velkým výkonem. Jeho design vychází přímo ze soutěžní specifikace HRC CRF450 RALLY a díky velké palivové nádrži o objemu 12,8 l a aerodynamické přední kapotáži a štítu přidává k terénním vlastnostem i schopnost dojezdu na dlouhé vzdálenosti a pohodlí.
Více informacíJednoválcový motor o objemu 286 cm3 v modelu CRF300L RALLY disponuje výkonem 20,1 kW a točivým momentem 26,6 Nm. Převodové poměry prvního až pátého rychlostního stupně jsou kratší, což má za následek lepší dynamiku a akceleraci, zatímco převodový poměr 6. rychlostního stupně je dlouhý pro uvolněnější jízdu vyšší rychlostí. Pomocná třecí spojka nyní zlepšuje přenos síly na zadní kolo při prudkém podřazování a zajišťuje lehčí ovládání spojkové páčky.

V rámci úprav pro modelový rok 2025 byl vylepšen odvod tepla díky upravenému tvaru bočních výdechů, které zmírňují proud horkého vzduchu vytlačovaného ventilátorem. Zároveň bylo dosaženo splnění požadavků emisní normy EURO5+.

Vyvážená tuhost ocelového rámu, hliníkové kyvné vidlice a spodního upevnění vidlice je zárukou prvotřídní zpětné vazby a citlivosti. Geometrie řízení zajišťuje stabilitu a agilitu, zatímco přední a zadní zavěšení s dlouhým zdvihem a pro rok 2025 s upraveným (tvrdším) tlumením zajišťuje pružnou absorpci rázů a dostatečnou světlou výšku. Pozice jezdce usnadňuje řízení, jež je důležité nejen při jízdě v terénu, ale i při manévrování v městském provozu.

Závodními stroji inspirovaná ostře řezaná kapotáž objímá palivovou nádrž o objemu 12,8 l a komfortní široké sedlo, dva charakteristické asymetrické LED světlomety (také kompaktní ukazatele směru jsou pro rok 2025 tvořeny LED diodami) a LCD přístrojový panel. K dispozici je nově volitelná USB zásuvka.

| Vrtání × zdvih | 76 x 63 mm |
|---|---|
| Karburace | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
| Kompresní poměr | 10,7:1 |
| Emise C0₂ | 73 g/km |
| Zdvihový objem motoru | 286 cm³ |
| Motor | Kapalinou chlazený jednoválec DOHC |
| Max. výkon | 20,1 kW |
| Max. točivý moment | 26,6 Nm |
| Kapacita oleje | 1,8 l |
| Startér | Elektrický |
| Přední brzdy | 296 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem |
|---|---|
| Zadní brzdy | 220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
| Přední zavěšení | 43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown) |
| Zadní zavěšení | Prolink |
| Přední pneumatiky | 80/100-21M/C 51P |
| Zadní pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
| Přední kola | Hliníkové paprskové |
| Zadní kola | Hliníkové paprskové |
| ABS System | 2kanálové ABS |
| Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
|---|---|
| Úhel sklonu | 27,5° |
| Rozměry (D × Š × V) | 2 230 x 920 x 1 415 mm |
| Typ rámu | Ocelový kolébkový rám |
| Objem palivové nádrže | 12,8 l |
| Spotřeba paliva | 3,1 l/100km |
| Světlá výška | 275 mm |
| Světlomety | LED |
| Pohotovostní hmotnost | 153 kg |
| Výška sedla | 885 mm |
| Závlek | 109 mm |
| Rozvor | 1455 mm |
| Spojka | Vícelamelová antihoppingová v olejové lázni |
|---|---|
| Stálý převod | Řetěz |
| Typ převodovky | 6 rychlostí |
| Přístroje | LCD |
|---|---|
| Zadní světlo | Žárovka |
Máte otázky k produktu: Honda CRF300 Rally Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.