Dokážeme využít vše, co se HRC (Honda Racing) team naučí při závodění na nejvyšší úrovni. A všechno začíná právě u modelu CBR500R. Ve stylu Fireblade s aerodynamickými kryty s křidélky. Silný dvouválcový motor s nastavením jednotky ECU optimalizovaným pro akceleraci a podvozek s vidlicemi Showa USD a dvěma radiálními třmeny. Přidejte nový TFT displej s plnou konektivitou – a systém kontroly trakce HSTC – a máte k dispozici stroj obsahující závodní DNA. A obrovskou zábavu ve městě, v klikatých městských uličkách nebo na závodním okruhu.
Více informací
Chcete si užít design modelu CBR1000RR-R Fireblade s aerodynamickými křidélky? Máte ho přímo zde. Model CBR500R se inspiruje starším bratrem a má nové přední světlomety, kapotáž a koncové světlo.

Aktualizovali jsme nastavení jednotky ECU a optimalizovali časování zapalování, abychom dosáhli vyššího výkonu v oblasti nízkých a středních otáček a hladké odezvy škrticí klapky s jasným tónem výfuku.

5palcová obrazovka s opticky lepenými vrstvami pro snížení odlesků při jasném slunečním světle se intuitivně používá a podporuje připojení chytrých telefonů pomocí aplikace Honda RoadSync.

Systém HSTC hladce řídí trakci zadního kola na mokru i suchu, takže jízda po silnici – nebo při projíždění zatáček – je vždy vzrušující.

Užijte si kvalitu ve stylu sportovních motocyklů. Přední 41mm vidlice Showa SFF-BP USD a dva přední kotouče s radiálními třmeny zvyšují citlivost a ovladatelnost a zlepšují brzdění.

Chcete používat navigaci nebo poslouchat hudbu z telefonu? Žádný problém. Stáhněte si aplikaci Honda RoadSync app a pomocí jednoduchého čtyřsměrného přepínače na levém řídítku máte vše pod kontrolou.

CBR. Tři výjimečná písmena s významnou historií. Design stroje CBR500R vychází z modelu Fireblade – s novým lakem a grafikou přímo z boxové uličky – a má stejná aerodynamická křídla, která zajišťují stabilitu při nájezdu do zatáčky a ostrou obratnost ve vysoké rychlosti. Od agresivně přepracovaných světlometů, které vysílají široký a pronikavý paprsek pro bezpečnější průjezd zatáčkou v noci, přes tvarovanou kapotáž pro rychlou jízdu až po pevně obepínající sedlo, je tento motocykl etalonem sportovního zážitku.

| Vrtání × zdvih | 67 x 66,8 mm |
|---|---|
| Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
| Emise C0₂ | 80 g/km |
| Zdvihový objem motoru | 471 cm³ |
| Motor | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
| Max. výkon | 35 kW |
| Max. točivý moment | 43 Nm při 6 500 ot./min |
| Kapacita oleje | 3,2 l |
| Startér | Elektrický |
| Přední brzdy | Dva 296mm kotouče Nissin, dva 4pístové třmeny, ABS |
|---|---|
| Zadní brzdy | Jeden kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, ABS |
| Přední zavěšení | Přední 41mm USD vidlice Showa |
| Zadní zavěšení | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
| Přední pneumatiky | 120/70ZR17M/C (58W) |
| Zadní pneumatiky | 160/60ZR17M/C (69W) |
| Přední kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
| Zadní kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
| ABS System | dvoukanálové s ABS |
| Kapacita akumulátoru | 12v 7.4Ah V – Ah |
|---|---|
| Úhel sklonu | 25,5° |
| Rozměry (D × Š × V) | 2 080 x 760 x 1 145 mm |
| Typ rámu | Ocelový |
| Objem palivové nádrže | 17,1 l |
| Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
| Světlá výška | 130 mm |
| Světlomety | LED |
| Pohotovostní hmotnost | 191 kg |
| Výška sedla | 785 mm |
| Závlek | 102 mm |
| Rozvor | 1410 mm |
| Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
|---|---|
| Stálý převod | Řetěz |
| Typ převodovky | 6stupňová manuální |
| Přístroje | 5palcový TFT přístrojový panel s přizpůsobitelným rozvržením, včetně mimo jiné ukazatele rychlosti, otáčkoměru, hodin, ukazatele zařazeného rychlostního stupně a ukazatele řazení směrem nahoru. |
|---|---|
| Zadní světlo | LED |
| Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda CBR500R Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.