Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CBR1000RR-R Fireblade Grand Prix Red
Přesně proto závodíme. Z doporučení a dobrých rad týmu HRC a našich jezdců vznikl nový model CBR1000RR-R Fireblade. Díky vylepšenému sání a hlavě válců má vyšší výkon ve středním pásmu a upravené převodové poměry zajišťují neuvěřitelnou akceleraci při výjezdech ze zatáček. Zachovali jsme maximální výkon a vylepšili jsme odezvu dvojitého elektronického ovládání plynu motoru, které se přizpůsobuje otáčkám a poskytuje vaší pravé ruce přesnost při ovládání plynu. Snížením hmotnosti a pečlivým vyvážením tuhosti podvozku jsme zlepšili ovladatelnost a cit pro přilnavost. Modernizovaná kapotáž s křidélky i ve větší rychlosti udržují přítlak a snižují potřebnou ovládací sílu a v zatáčkách na závodním okruhu si díky nové jízdní poloze vychutnáte naprostou svobodu. Zkonstruován k závodění? Ne, zrozen k závodění.
Více informacíPopis produktu
Řadový čtyřválcový motor o objemu 1000 cm³ z modelu DOHC
U motoru s krátkým zdvihem a dílčími vačkami jsme zachovali ohromující maximální výkon 160 kW (215 koní) při 14 000 ot/min, nyní se však vyvíjí silněji a s mnohem přesnějším záběrem ve středním pásmu okamžitě po přidání plynu.
Jedinečné elektronické ovládání plynu jednotlivých párů válců.
Vůbec poprvé v sériové výrobě značky Honda. Dvojité elektronické ovládání plynu motoru řídí jednotlivé páry válců zvlášť, což umožňuje mnohem plynulejší odezvou škrticí klapky a účinnější brzdění motorem.
Nová aerodynamika křidélek
Tým HRC navrhl nová křidélka, která udržují přítlak a přilnavost v přední části, ale s o 10 % menším stáčivým momentem, což zlepšuje pohyblivost a ovladatelnost ve vysokých rychlostech.
Šestiosá jednotka měření setrvačnosti
Jednotka IMU zajišťuje přesné a okamžité ovládání nového třístupňového systému ABS se závodním, traťovým a standardním režimem. Stabilitu podvozku zajišťuje třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD).
Hliníková kyvná vidlice podle modelu RC213V-S
Optimalizovaná pro výrobní řadu Fireblade s pečlivě vyváženou tuhostí, která zvyšuje přilnavost a odezvu zadní části. Zadní uložení motoru slouží jako horní uchycení tlumiče, což vytváří přímější spojení se zadní pneumatikou.
Titanový tlumič výfuku Akrapovič
Zvětšili jsme objem tlumiče výfuku o 1 l a snížili hlučnost ve středních otáčkách. Tón výfuku je nyní laděný tak, aby stoupal rovnoměrně s otáčkami motoru. Víc než kdy předtím zní jako světový superbike a současný výkon poznáte i sluchem.
Tolik výkonu, a přesto pod kontrolou
Každá jízda začíná na barevné 5palcové obrazovce TFT, na které si model Fireblade nastavíte podle svých svých představ. Nově můžete zadat svou hmotnost, aby se nastavilo ideální předpětí předních i zadních pružin. Na výběr máte tři výchozí jízdní režimy a navíc si můžete tvořit vlastní s pěti úrovněmi výkonu, devíti stupni systému kontroly trakce HSTC, třemi stupni brzdění motorem a řízením trakce k zamezení zvedání předního kola. Třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD) udržuje stabilitu ve vysokých rychlostech a nový třístupňový systém ABS nyní zahrnuje závodní režim, ve kterém se vypne ABS zadního třmene, což umožňuje intenzivnější používání zadní brzdy. Dalším novým obrazovým prvkem na ochranu motoru před chladem je dolní hranice červené oblasti otáčkoměru, která do dosažení provozní teploty zůstává 8000 ot/min.
Každá vteřina se počítá.
Jelikož je palivová nádrž usazená nízko, upravili jsme její tvar, aby při průjezdech zatáčkou lépe přiléhala ke kolenům. Její kapacita navíc vzrostla o 0,4 l. Extrémně kompaktní rám a motor vytváří velmi malou čelní plochu, která díky vzduchovému kanálu vedoucímu přímo skrz hlavici jako u strojů soutěže MotoGP hladce proráží vzduch. Novému, agresivnějšímu a svalnatějšímu designu vévodí dopředu posazená křidélka, která pomocí aerodynamických výstupků udržují přítlak na přední pneumatice, což zajišťuje stálou přilnavost a odezvu v každé zatáčce a snížený vztlak při výjezdu, a navíc snižují sílu potřebnou k zatáčení ve vysokých rychlostech o 10 %. Spodní kryt se u zadní pneumatiky rozšiřuje a tlačí vzduch směrem dolů, čímž za sucha snižuje odpor vzduchu na minimum a za mokra odvádí vodu, což zlepšuje celkovou trakci.
Dokonale vyladěná ovladatelnost.
Provedli jsme také několik drobných úprav jízdní polohy, abyste seděli uvnitř motocyklu, což umožňuje volnější pohyb, usnadňuje reakce a zefektivňuje ovládání na silnici i na závodní trati. Řídítka jsou o 19 mm výše a stupačky o 16 mm níže. Díky intenzivní práci na hliníkovém rámu s dvojitou příčkou, jehož hmotnost jsme optimalizací vnitřní struktury snížili téměř o 1 kg, se nám podařilo dosáhnout nového vyvážení tuhosti, které přináší o 17 % nižší boční tuhost a o 15 % nižší torzní tuhost, což zpřesňuje řízení a zrychluje průjezd zatáčkou. A upravené nastavení vidlice Showa 43mm USD Big Piston (BPF) a dvouplášťového zadního tlumiče Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite) zvyšuje zpětnou vazbu a odezvu na absolutní hranici.
Možnost skutečně zabrat při výjezdu zatáček.
A přesně toho si naši závodníci nemohou vynachválit. Řadový čtyřválcový motor o objemu 1000 cm³ s dílčími vačkami už jsme si ukázali od sání až po výfuk. Kompresní poměr se zvýšil na 13,6 : 1 a přepracovali jsme sací otvory, časování ventilů a pružiny. Klikový hřídel a titanové ojnice jsou lehčí, což snižuje setrvačnost otáček. A každý převodový stupeň je kratší, což i díky dvoumotorovému elektronickému ovládání plynu zvyšuje zrychlení. Naměřená čísla jsou působivá. 160 kW (215 koní) při 14 000 ot/min a 113 Nm při 12 000 ot/min. Ale podstatné je, jak neúnavně a přitom hladce a kontrolovaně nový motor pracuje a prochází středním rozsahem až k červené oblasti otáčkoměru s takovou vervou, že se z jízdy prostě musíte radovat.
Video
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 81 x 48,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Emise C0₂ | 148 g/km |
Zdvihový objem motoru | 999,9 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 16ventilový řadový čtyřválec, rozvod DOHC |
Max. výkon | 160 kW |
Kapacita oleje | 4 l |
Startér | Elektrický |
Kola
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo |
---|---|
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | 43mm teleskopická vidlice SHOWA BPF s nastavením předpětí, komprese a odskoku, zdvih 120 mm |
Zadní zavěšení | Kyvné rameno SHOWA BFRC-Lite Pro Link s nastavením předpětí, plynulým nastavením komprese a tlumení v odskoku, zdvih 143 mm |
Přední pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Zadní pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru | 12V-6.,Ah YTZ7S V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 100 x 765 x 1 110 mm |
Typ rámu | Zdvojený páteřový hliníkový rám |
Objem palivové nádrže | 16,1 l |
Spotřeba paliva | 6,58 l/100km |
Světlá výška | 115 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 200 kg |
Výška sedla | 830 mm |
Závlek | 102 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Převodovka
Spojka | Mokrá lamelová spojka |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
Přístroje a elektronika
12V Zásuvka | Volitelná USB zásuvka |
---|---|
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadní světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné příslušenství |
Bezpečnost | Smart Key |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 650 - 999 cm³
- Řidičák:
- A
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CBR1000RR-R Fireblade Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.