Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Na dotaz Novinka

Honda CBR1000RR-R Fireblade Grand Prix Red

Přesně proto závodíme. Z doporučení a dobrých rad týmu HRC a našich jezdců vznikl nový model CBR1000RR-R Fireblade. Díky vylepšenému sání a hlavě válců má vyšší výkon ve středním pásmu a upravené převodové poměry zajišťují neuvěřitelnou akceleraci při výjezdech ze zatáček. Zachovali jsme maximální výkon a vylepšili jsme odezvu dvojitého elektronického ovládání plynu motoru, které se přizpůsobuje otáčkám a poskytuje vaší pravé ruce přesnost při ovládání plynu. Snížením hmotnosti a pečlivým vyvážením tuhosti podvozku jsme zlepšili ovladatelnost a cit pro přilnavost. Modernizovaná kapotáž s křidélky i ve větší rychlosti udržují přítlak a snižují potřebnou ovládací sílu a v zatáčkách na závodním okruhu si díky nové jízdní poloze vychutnáte naprostou svobodu. Zkonstruován k závodění? Ne, zrozen k závodění.

Více informací
Značka: Honda
549 900s DPH
Vrtání × zdvih 81 x 48,5 (mm)
Zdvihový objem motoru 999,9 (cm³)
Max. výkon 160 (kW)
Spotřeba paliva 6,58 (l/100km)
Pohotovostní hmotnost 200 (kg)

Popis produktu

Řadový čtyřválcový motor o objemu 1000 cm³ z modelu DOHC

U motoru s krátkým zdvihem a dílčími vačkami jsme zachovali ohromující maximální výkon 160 kW (215 koní) při 14 000 ot/min, nyní se však vyvíjí silněji a s mnohem přesnějším záběrem ve středním pásmu okamžitě po přidání plynu.

Jedinečné elektronické ovládání plynu jednotlivých párů válců.

Vůbec poprvé v sériové výrobě značky Honda. Dvojité elektronické ovládání plynu motoru řídí jednotlivé páry válců zvlášť, což umožňuje mnohem plynulejší odezvou škrticí klapky a účinnější brzdění motorem.

Nová aerodynamika křidélek

Tým HRC navrhl nová křidélka, která udržují přítlak a přilnavost v přední části, ale s o 10 % menším stáčivým momentem, což zlepšuje pohyblivost a ovladatelnost ve vysokých rychlostech.

Šestiosá jednotka měření setrvačnosti

Jednotka IMU zajišťuje přesné a okamžité ovládání nového třístupňového systému ABS se závodním, traťovým a standardním režimem. Stabilitu podvozku zajišťuje třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD).

Hliníková kyvná vidlice podle modelu RC213V-S

Optimalizovaná pro výrobní řadu Fireblade s pečlivě vyváženou tuhostí, která zvyšuje přilnavost a odezvu zadní části. Zadní uložení motoru slouží jako horní uchycení tlumiče, což vytváří přímější spojení se zadní pneumatikou.

Titanový tlumič výfuku Akrapovič

Zvětšili jsme objem tlumiče výfuku o 1 l a snížili hlučnost ve středních otáčkách. Tón výfuku je nyní laděný tak, aby stoupal rovnoměrně s otáčkami motoru. Víc než kdy předtím zní jako světový superbike a současný výkon poznáte i sluchem.

Tolik výkonu, a přesto pod kontrolou

Každá jízda začíná na barevné 5palcové obrazovce TFT, na které si model Fireblade nastavíte podle svých svých představ. Nově můžete zadat svou hmotnost, aby se nastavilo ideální předpětí předních i zadních pružin. Na výběr máte tři výchozí jízdní režimy a navíc si můžete tvořit vlastní s pěti úrovněmi výkonu, devíti stupni systému kontroly trakce HSTC, třemi stupni brzdění motorem a řízením trakce k zamezení zvedání předního kola. Třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD) udržuje stabilitu ve vysokých rychlostech a nový třístupňový systém ABS nyní zahrnuje závodní režim, ve kterém se vypne ABS zadního třmene, což umožňuje intenzivnější používání zadní brzdy. Dalším novým obrazovým prvkem na ochranu motoru před chladem je dolní hranice červené oblasti otáčkoměru, která do dosažení provozní teploty zůstává 8000 ot/min.

Každá vteřina se počítá.

Jelikož je palivová nádrž usazená nízko, upravili jsme její tvar, aby při průjezdech zatáčkou lépe přiléhala ke kolenům. Její kapacita navíc vzrostla o 0,4 l. Extrémně kompaktní rám a motor vytváří velmi malou čelní plochu, která díky vzduchovému kanálu vedoucímu přímo skrz hlavici jako u strojů soutěže MotoGP hladce proráží vzduch. Novému, agresivnějšímu a svalnatějšímu designu vévodí dopředu posazená křidélka, která pomocí aerodynamických výstupků udržují přítlak na přední pneumatice, což zajišťuje stálou přilnavost a odezvu v každé zatáčce a snížený vztlak při výjezdu, a navíc snižují sílu potřebnou k zatáčení ve vysokých rychlostech o 10 %. Spodní kryt se u zadní pneumatiky rozšiřuje a tlačí vzduch směrem dolů, čímž za sucha snižuje odpor vzduchu na minimum a za mokra odvádí vodu, což zlepšuje celkovou trakci.

Dokonale vyladěná ovladatelnost.

Provedli jsme také několik drobných úprav jízdní polohy, abyste seděli uvnitř motocyklu, což umožňuje volnější pohyb, usnadňuje reakce a zefektivňuje ovládání na silnici i na závodní trati. Řídítka jsou o 19 mm výše a stupačky o 16 mm níže. Díky intenzivní práci na hliníkovém rámu s dvojitou příčkou, jehož hmotnost jsme optimalizací vnitřní struktury snížili téměř o 1 kg, se nám podařilo dosáhnout nového vyvážení tuhosti, které přináší o 17 % nižší boční tuhost a o 15 % nižší torzní tuhost, což zpřesňuje řízení a zrychluje průjezd zatáčkou. A upravené nastavení vidlice Showa 43mm USD Big Piston (BPF) a dvouplášťového zadního tlumiče Pro-Link Balance Free Rear Cushion Lite (BFRC-Lite) zvyšuje zpětnou vazbu a odezvu na absolutní hranici.

Možnost skutečně zabrat při výjezdu zatáček.

A přesně toho si naši závodníci nemohou vynachválit. Řadový čtyřválcový motor o objemu 1000 cm³ s dílčími vačkami už jsme si ukázali od sání až po výfuk. Kompresní poměr se zvýšil na 13,6 : 1 a přepracovali jsme sací otvory, časování ventilů a pružiny. Klikový hřídel a titanové ojnice jsou lehčí, což snižuje setrvačnost otáček. A každý převodový stupeň je kratší, což i díky dvoumotorovému elektronickému ovládání plynu zvyšuje zrychlení. Naměřená čísla jsou působivá. 160 kW (215 koní) při 14 000 ot/min a 113 Nm při 12 000 ot/min. Ale podstatné je, jak neúnavně a přitom hladce a kontrolovaně nový motor pracuje a prochází středním rozsahem až k červené oblasti otáčkoměru s takovou vervou, že se z jízdy prostě musíte radovat.

Video

Specifikace

Motor
Vrtání × zdvih 81 x 48,5 mm
Karburace PGM-FI
Kompresní poměr 13,0 : 1
Emise C0₂ 148 g/km
Zdvihový objem motoru 999,9 cm³
Motor Kapalinou chlazený, 4taktní, 16ventilový řadový čtyřválec, rozvod DOHC
Max. výkon 160 kW
Kapacita oleje 4 l
Startér Elektrický
Kola
Přední brzdy 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo
Zadní brzdy 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo
Přední zavěšení 43mm teleskopická vidlice SHOWA BPF s nastavením předpětí, komprese a odskoku, zdvih 120 mm
Zadní zavěšení Kyvné rameno SHOWA BFRC-Lite Pro Link s nastavením předpětí, plynulým nastavením komprese a tlumení v odskoku, zdvih 143 mm
Přední pneumatiky PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Zadní pneumatiky PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11
Přední kola 17" 3,5
Zadní kola 17" 6,0
ABS System dvoukanálové ABS s IMU
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru 12V-6.,Ah YTZ7S V – Ah
Úhel sklonu 24°
Rozměry (D × Š × V) 2 100 x 765 x 1 110 mm
Typ rámu Zdvojený páteřový hliníkový rám
Objem palivové nádrže 16,1 l
Spotřeba paliva 6,58 l/100km
Světlá výška 115 mm
Světlomety LED
Pohotovostní hmotnost 200 kg
Výška sedla 830 mm
Závlek 102 mm
Rozvor 1455 mm
Převodovka
Spojka Mokrá lamelová spojka
Stálý převod Řetěz
Typ převodovky 6stupňová manuální
Přístroje a elektronika
12V Zásuvka Volitelná USB zásuvka
Přístroje Barevný TFT dislej
Zadní světlo LED
USB zásuvka Volitelné příslušenství
Bezpečnost Smart Key

Vlastnosti

Zdvihový objem:
650 - 999 cm³
Řidičák:
A
Barva:
Červená

Komentáře k produktu (0)

Máte otázky k produktu: Honda CBR1000RR-R Fireblade Grand Prix Red?
Zeptejte se.

Zeptat se v diskusi

Hodnocení produktu

Přidejte vlastní hodnocení produktu a pomožte tak dalším nakupujícím.
Hodnoťte.

Přidat vlastní hodnocení

Alternativy