Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Na dotaz Novinka

Honda CBR600RR Grand Prix Red

Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.

Více informací
Značka: Honda
269 900s DPH
Vrtání × zdvih 67 x 42,5 (mm)
Zdvihový objem motoru 599 (cm³)
Max. výkon 89 (kW)
Spotřeba paliva 5,5 (l/100km)
Pohotovostní hmotnost 193 (kg)

Popis produktu

Řadový čtyřválcový motor o objemu 600 cm³

Naladění pro maximální výkon ve vysokých otáčkách a široký rozsah točivého momentu ve středních otáčkách, abyste mohli tvrdě nastoupit a jít do toho ještě s větší vervou.

Honda CBR600RR motor

Elektronické řízení IMU fungující v 6 osách

Jednotka měření setrvačnosti (IMU) čerpá informace z celého motocyklu 100krát za sekundu a řídí systémy HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola, náklonového ABS a systému pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou.

Honda CBR600RR řízení

Standardně montované rychlořazení

Díky bleskurychlému řazení na vyšší stupně při plném plynu bez spojky a automatické podřazování s blipperem se můžete soustředit na to nejdůležitější. Další apex.

Honda CBR600RR rychlořazení

Jeden středový tlumič výfuku

Klasický prvek u modelu CBR600RR. Agresivní, drobný, ukrytý pod zadním sedlem. Nic se mu nevyrovná.

Honda CBR600RR koncovka výfuku

Jízdní režimy

Je to jen na vás. Můžete si vybrat z 5 přednastavených režimů nebo nastavit zcela individuálně výkon motoru, brzdění motorem a systém kontroly trakce Honda (HSTC).

Honda CBR600RR jízdní režimy

Křidélka přední kapotáže

Vytvářený přítlak udržuje zatížení přední pneumatiky při náklonu v zatáčce a při povolování přední brzdy.

Honda CBR600RR křidélka

Výkon získaný při závodech

Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.

Honda CBR600RR výkon

Specifikace MotoGP

Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.

Honda CBR600RR aerodinamika

Podvozek rychlý jako břitva

Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.

Honda CBR600RR ovládání

Pokročilé jízdní technologie

Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.

Honda CBR600RR elektronika

Video

Specifikace

Motor
Vrtání × zdvih 67 x 42,5 mm
Karburace PGM-FI
Kompresní poměr 12,2 : 1
Emise C0₂ 128 g/km
Zdvihový objem motoru 599 cm³
Motor Kapalinou chlazený 16ventilový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC
Max. výkon 89 kW
Max. točivý moment 63 Nm při 11 500 ot./min.
Kapacita oleje 3,4 l
Startér Elektrický
Kola
Přední brzdy 310mm plovoucí kotouče s radiálně upevněným 4pístovým třmenem
Zadní brzdy 220mm kotouč s jednopístovým třmenem
Přední zavěšení Plně nastavitelná Showa 41 mm Big Piston USD, zdvih 120 mm.
Zadní zavěšení Plně nastavitelný zadní tlumič Showa pracující přes Pro-Link. Zdvih nápravy 128 mm
Přední pneumatiky DUNLOP Roadsports2 120/70ZR17M/C
Zadní pneumatiky DUNLOP Roadsports2 180/55ZR17M/C
Přední kola 17M/CXMT3,50
Zadní kola 17M/CxXMT5,50
ABS System 2kanálové ABS
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru 12-9,1Ah YTZ10S V – Ah
Úhel sklonu 24 0 06
Rozměry (D × Š × V) 2 030 x 685 x 1140 mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý rám s kompozitním dvojitým nosníkem
Objem palivové nádrže 18 l
Spotřeba paliva 5,5 l/100km
Světlá výška 125 mm
Světlomety LED
Pohotovostní hmotnost 193 kg
Výška sedla 820 mm
Závlek 100 mm
Rozvor 1370 mm
Převodovka
Spojka Vícelamelová hydraulická v olejové lázni
Stálý převod Řetěz
Typ převodovky 6 rychlostí
Quick Shifter ano
Přístroje a elektronika
Přístroje TFT
Zadní světlo LED
Bezpečnost HISS

Vlastnosti

Zdvihový objem:
126 - 649 cm³
Řidičák:
A
Barva:
Červená

Komentáře k produktu (0)

Máte otázky k produktu: Honda CBR600RR Grand Prix Red?
Zeptejte se.

Zeptat se v diskusi

Hodnocení produktu

Přidejte vlastní hodnocení produktu a pomožte tak dalším nakupujícím.
Hodnoťte.

Přidat vlastní hodnocení

Alternativy