Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda CBR600RR Grand Prix Red
Zrozen na závodní dráze. Žít bude na silnici. Nový model CBR600RR je ostrý supersportovní stroj vyvinutý v týmu HRC. Má úžasný čtyřválcový motor a skvěle ovladatelný agilní podvozek. Elektronika a aerodynamická výbava byly převzaty přímo z našeho modelu RC213V-S ze soutěží MotoGP. Jste připraveni na ještě vyšší úroveň ovládání? Tak ta je přímo zde.
Více informacíPopis produktu
Řadový čtyřválcový motor o objemu 600 cm³
Naladění pro maximální výkon ve vysokých otáčkách a široký rozsah točivého momentu ve středních otáčkách, abyste mohli tvrdě nastoupit a jít do toho ještě s větší vervou.
Elektronické řízení IMU fungující v 6 osách
Jednotka měření setrvačnosti (IMU) čerpá informace z celého motocyklu 100krát za sekundu a řídí systémy HSTC, řízení trakce k zamezení zvedání předního kola, náklonového ABS a systému pro omezení ztráty kontaktu zadního kola s vozovkou.
Standardně montované rychlořazení
Díky bleskurychlému řazení na vyšší stupně při plném plynu bez spojky a automatické podřazování s blipperem se můžete soustředit na to nejdůležitější. Další apex.
Jeden středový tlumič výfuku
Klasický prvek u modelu CBR600RR. Agresivní, drobný, ukrytý pod zadním sedlem. Nic se mu nevyrovná.
Jízdní režimy
Je to jen na vás. Můžete si vybrat z 5 přednastavených režimů nebo nastavit zcela individuálně výkon motoru, brzdění motorem a systém kontroly trakce Honda (HSTC).
Křidélka přední kapotáže
Vytvářený přítlak udržuje zatížení přední pneumatiky při náklonu v zatáčce a při povolování přední brzdy.
Výkon získaný při závodech
Motor o maximálním výkonu 89 kW (119 k) při 14 250 ot/min přímo oplývá adrenalinem a žene se vzhůru k maximální rychlosti. Vysoký točivý moment 63 Nm v širokém rozsahu otáček umožňuje plynulou jízdu i prudké výjezdy ze zatáčky. Laděné sání je plněno ze 44mm škrticích klapek, které zajišťují maximální průtok plynu při vysokých otáčkách. Hlava válců, ventilový rozvod a časování, klikový hřídel a výfuk byly optimalizovány společně. Pro účely silničního provozu je motor rovněž kompatibilní s normami EURO 5 a OBD2-2.
Specifikace MotoGP
Vypadá rychle. Protože je rychlý. Model CBR1000RR-R Fireblade sloužil jako výchozí bod pro představu, jak bude CBR600RR nejen vypadat, ale hlavně krájet vzduch ve vysokých rychlostech. A protože model RC213V-S byl základ pro řadu Fireblade, znamená to agresivně tvarovanou čelní plochu, která snižuje odpor vzduchu, křidélka na kapotáži vytvářející stálý přítlak při nájezdu do zatáčky a při akceleraci ze strany na stranu. Na silnici i na okruhu máte výhodu. Tato motorka má závodní rodokmen.
Podvozek rychlý jako břitva
Co vás napadne, to CBR600RR dokáže. Takto se chová při průjezdu zatáčkami. Pohotovostní hmotnost je pouhých 193 kg. Hliníkový dvojitý páteřový rám příčkou přenáší zátěž paliva nízko, takže zajišťuje optimální centralizaci hmotnosti, a motor se nachází blízko těžiště, a proto může okamžitě reagovat na zásahy do řízení. Plně nastavitelné odpružení, 41mm vidlice Showa Big Piston USD a zadní tlumič Pro-Link, hliníková zadní kyvná vidlice poskytují jemnou citlivost na přilnavost pneumatik při jízdě na limitu. Radiálně montované přední čtyřpístkové třmeny poskytují obrovskou brzdnou sílu.
Pokročilé jízdní technologie
Projíždění zatáček znamená postupné zrychlování. Přesně to dokáže sada elektronického řízení CBR600RR. Se specifikací MotoGP. Systém elektronického ovládání plynu – IMU v 6 osách – možnost výběru 5 úrovní výkonu a 3 úrovní brzdění motorem. Technologie devítistupňového systému kontroly trakce Honda (HSTC) poskytuje přirozenou zpětnou vazbu při řízení trakce zadního kola. Systém ABS při jízdě v zatáčkách, spojka v olejové lázni a elektronický tlumič řízení Honda (HESD) jsou zárukou jistoty při ostrém nájezdu do zatáček a výjezdu z nich.
Video
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 67 x 42,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 12,2 : 1 |
Emise C0₂ | 128 g/km |
Zdvihový objem motoru | 599 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený 16ventilový řadový čtyřválec s rozvodem DOHC |
Max. výkon | 89 kW |
Max. točivý moment | 63 Nm při 11 500 ot./min. |
Kapacita oleje | 3,4 l |
Startér | Elektrický |
Kola
Přední brzdy | 310mm plovoucí kotouče s radiálně upevněným 4pístovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | 220mm kotouč s jednopístovým třmenem |
Přední zavěšení | Plně nastavitelná Showa 41 mm Big Piston USD, zdvih 120 mm. |
Zadní zavěšení | Plně nastavitelný zadní tlumič Showa pracující přes Pro-Link. Zdvih nápravy 128 mm |
Přední pneumatiky | DUNLOP Roadsports2 120/70ZR17M/C |
Zadní pneumatiky | DUNLOP Roadsports2 180/55ZR17M/C |
Přední kola | 17M/CXMT3,50 |
Zadní kola | 17M/CxXMT5,50 |
ABS System | 2kanálové ABS |
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru | 12-9,1Ah YTZ10S V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24 0 06 |
Rozměry (D × Š × V) | 2 030 x 685 x 1140 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý rám s kompozitním dvojitým nosníkem |
Objem palivové nádrže | 18 l |
Spotřeba paliva | 5,5 l/100km |
Světlá výška | 125 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 193 kg |
Výška sedla | 820 mm |
Závlek | 100 mm |
Rozvor | 1370 mm |
Převodovka
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6 rychlostí |
Quick Shifter | ano |
Přístroje a elektronika
Přístroje | TFT |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 126 - 649 cm³
- Řidičák:
- A
- Barva:
- Červená
Máte otázky k produktu: Honda CBR600RR Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.