

Náš motocykl CRF450R změnil pravidla hry již v roce 2002. Díky neustálému vývoji ze strany týmu HRC a přispění nejlepších světových jezdců motokrosového mistrovství světa se od té doby drží na špici. Převzali jsme recepturu neuvěřitelně rychlého motocyklu CRF450R, který vítězí v mistrovství světa, jeho lehkou obratnost a dobré schopnosti zatáčení, a přidali jsme něco navíc. Podvozek a zavěšení jsou zcela přepracované a zajišťují laserem řízenou stabilitu při jízdě v zatáčkách na nerovném terénu. Motor s úctyhodným výkonem v nízkých otáčkách zaručuje potřebnou sílu a přesné ovládání škrticí klapky. Chcete získat výhodu? Díváte se na to.
Více informacíNastavte si charakter motoru přesně podle svých představ. Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje vybrat si mezi vyváženým výkonem a točivým momentem, plynulým výkonem v kluzkém blátě a plným výkonem v hlubokém písku.
Zvládněte dokonalý start. Nastavte bod rozjezdu mezi 8 000, 8 500 nebo 9 500 ot/min v závislosti na podmínkách na trati a vaší úrovni zkušeností.
Minimalizujte protáčení a maximalizujte dynamiku – HSTC nabízí lehké, střední a silné úrovně zásahu, které vyhovují konkrétnímu terénu nebo stylu jízdy. Systém HSTC je také možné vypnout.
Pečlivě jsme vyladili vyvážení tuhosti rámu podle požadavků továrních jezdců, abychom zvýšili rychlost v zatáčkách na nerovných a rozbitých tratích a zlepšili stabilitu ve vysokých rychlostech.
Vidlice s vinutými pružinami využívají přepracované vnější trubky – a také nové třmeny, tyč řízení a objímky osy – s přepracovanými vnitřními částmi, které zajišťují konzistentní reakci a pocit tlumení již od prvního pohybu.
Zadní tlumič je přestavěn tak, aby odpovídal novému podvozku, a je vyladěn pro rovnoměrnou reakci v libovolném místě svého zdvihu. Funguje díky o 11 % tužší konstrukci Pro-Link, která je vyladěná pro plynulejší ovládání nárazů.
Přímější proudění nasávaného vzduchu zlepšuje odezvu v ostrých zatáčkách a navíc je k dispozici více výkonu za špičkou pro udržení jízdy. O 100 mm delší výfukové potrubí zvyšuje kultivovanost ve středních otáčkách.
Při výrobě nového dvoupístkového třmenu jsme vycházeli přímo z našich továrních závodních motocyklů; je odolný proti vyprchání tepla, snižuje vůli páky o 57 % a přepracované tělo je tužší, což zajišťuje konzistentní pocit.
Vrtání × zdvih | 96 x 62,1 mm |
---|---|
Karburace | CDI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 13,5 : 1 |
Zdvihový objem motoru | 449,7 cm³ |
Motor | DOHC jednoválec, chlazený kapalinou, Uni-cam rozvod |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 260 mm hydraulická kotoučová |
---|---|
Zadní brzdy | 240 mm hydraulická kotoučová |
Přední zavěšení | Showa 49mm USD vidlice |
Zadní zavěšení | Showa monoshock s Honda Pro-Link |
Přední pneumatiky | Dunlop MX33F |
Zadní pneumatiky | Dunlop MX33 |
Přední kola | Hliníkové |
Zadní kola | Hliníkové |
Úhel sklonu | 27,1° |
---|---|
Rozměry (D × Š × V) | 2 183 x 827 x 1 265 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 6,3 l |
Světlá výška | 333 mm |
Pohotovostní hmotnost | 108 kg |
Výška sedla | 961 mm |
Závlek | 115 mm |
Rozvor | 1482 mm |
Spojka | V olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 5ti stuňová manuální převodovka |
Máte otázky k produktu: Honda CRF450R Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.