

Konkurence ve třídě MX2 je neúprosná. V centru tohoto boje se nachází nový model CRF250R. Pro rok 2025 přichází na trh se stejnými vylepšeními podvozku – a se stejnou plejádou vítězství v mistrovství světa v motokrosu jako model CRF450R –, která zajišťují stabilitu a kontrolu v zatáčkách při vysokých rychlostech. Motor poskytuje ještě větší dynamiku ve středním rozsahu otáček a nyní je vybaven systémem kontroly trakce Honda (HSTC) zaručující maximální trakci zadního kola, která pomáhá vyhrávat závody. Nové plasty definují čistou závodní agresivitu. Pokud jste připraveni postoupit na vyšší úroveň, své úspěšné tažení můžete zahájit na motocyklu CRF250R.
Více informacíPřímější proudění vzduchu dovnitř a přímější výfuk ven zlepšují ovládání škrticí klapky v nízkých otáčkách a zvyšují zrychlení ve středních a vyšších otáčkách a výkon za špičkou, zatímco nová konstrukce klikového hřídele roztáčí motor rychleji.
Motocykl CRF250R je nyní vybaven systémem HSTC, který minimalizuje protáčení a maximalizuje záběr; nabízí lehké, střední a silné úrovně zásahu, které vyhovují konkrétnímu terénu nebo stylu jízdy. Systém lze také vypnout.
Dvoupístkový přední brzdový třmen, jehož konstrukce byla převzata z našich továrních závodních motocyklů, snižuje vůli páčky o 57 % a odolává slábnutí účinnosti brzd zahříváním. Přepracovaná kapotáž je tužší a poskytuje konzistentní pocit.
Přizpůsobte charakter motoru tomu, s čím závodíte: Režim 1 nabízí vyvážený výkon a točivý moment. Režim 2 vyhlazuje výkon a točivý moment, zatímco režim 3 působí agresivně.
Využijte výhodu. Úroveň 1 pracuje při 8 000 otáčkách za minutu a je vhodná do blátivých podmínek. Základní nastavení pro suché podmínky je 8 500 ot./min 2. úrovně. Úroveň 3 startuje při 9500 otáčkách za minutu pro zkušené jezdce.
Pečlivě jsme vyladili vyvážení tuhosti rámu podle požadavků továrních jezdců, abychom zvýšili rychlost v zatáčkách na nerovných a rozbitých tratích a zlepšili stabilitu ve vysokých rychlostech.
Nové horní i dolní třmeny, tyč řízení a osa spolupracují s nově navrženými vnějšími trubkami; vnitřní části byly přepracovány tak, aby poskytovaly konzistentní specifikaci 250. Tlumící reakce a pocit již od prvního pohybu.
Vrtání × zdvih | 79 x 50,9 mm |
---|---|
Karburace | Vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 13,9 : 1 |
Zdvihový objem motoru | 249,4 cm³ |
Motor | DOHC jednoválec, chlazený kapalinou |
Kapacita oleje | 1,25 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 260 mm hydraulická kotoučová |
---|---|
Zadní brzdy | 240 mm hydraulická kotoučová |
Přední zavěšení | 49 mm USD vidlice Showa (Hitachi Astemo, Ltd) |
Zadní zavěšení | Showa Monoshock se systémem Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.) |
Přední pneumatiky | PIRELLI MX32 MIDSOFT |
Zadní pneumatiky | PIRELLI MX32 MIDSOFT |
Přední kola | Lité hliníkové |
Zadní kola | Lité hliníkové |
Úhel sklonu | 28°24 |
---|---|
Rozměry (D × Š × V) | 2 179 x 827 x 1 262 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 6,3 l |
Světlá výška | 330 mm |
Pohotovostní hmotnost | 102 kg |
Výška sedla | 955 mm |
Závlek | 117 mm |
Rozvor | 1483 mm |
Spojka | V olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | Konstantní |
Máte otázky k produktu: Honda CRF250R Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.