

CMX500 Rebel je ztělesněním svobody pro všechny motocyklisty, především držitele řidičského oprávnění skupiny A2. Se silným kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem usazeným do nízkého kolébkového rámu s aktualizovaným zavěšením, osvětlením, komfortními funkcemi a přístroji, jde o motocykl s úžasným vzhledem, který si můžete upravit podle sebe – vaší představivosti se meze nekladou.
Více informací„Jednotlačítkový“ rychloměr je kompaktní 100mm ciferník s negativním LCD displejem a modrým podsvícením. Je překvapivě efektivní a nyní disponuje digitálním ukazatelem zařazených převodových stupňů.
Podobně jako u řady tradičních strojů je spínač zapalování umístěn pod palivovou nádrží na levé straně.
Kulatý LED světlomet upevněný do tlakově lité hliníkové objímky s působivým novým vnitřním designem je umístěn vysoko vpředu a vzdává hold dřívější éře. Ukazatele směru nyní také využívají technologii LED.
Široké ráfky a robustní pneumatiky ve stylu „bobber“ dokonale ladí s dvoupístkovým třmenem vpředu. Vzadu je jednopístkový typ a součástí standardní výbavy je rovněž dvoukanálový systém ABS.
41mm sloupky přední vidlice jsou široce rozkročené pro jistou stabilitu, pohodlí a styl. Pro zlepšení jízdy také využívají upravenou tuhost pružin a tlumení. Kyvná vidlice z trubkové oceli o průměru 45 mm spolupracuje s dvojitými tlumiči s nastavitelným předpětím Showa, které jsou nyní plněny dusíkem, s tužšími pružinami odpovídajícími přední vidlici.
Stupačky jsou uchyceny uprostřed a umožňují tak uvolněnou jízdní polohu. Dobře kombinují se štíhlými rozměry modelu Rebel a s nízkou výškou sedla 690 mm a zvyšují pohodlí odvozené z nové konstrukce sedla – delší cesty jsou tak ještě příjemnějším zážitkem.
CMX500 Rebel je ztělesněním svobody pro všechny motocyklisty, především držitele řidičského oprávnění skupiny A2. Se silným kapalinou chlazeným řadovým dvouválcem usazeným do nízkého kolébkového rámu s aktualizovaným zavěšením, osvětlením, komfortními funkcemi a přístroji, jde o motocykl s úžasným vzhledem, který si můžete upravit podle sebe – vaší představivosti se meze nekladou.
Pohonnou jednotku tvoří osvědčený řadový dvouválcový motor s příjemnou, plynulou a lineární charakteristikou – ideální pro přechod z menšího motocyklu. Díky novému výfuku splňuje nyní motocykl normu EURO a doplnění pomocné a kluzné spojky pomáhá při řazení s o 30 % nižší potřebnou silou na páce. Jízdní poloha je po usazení s nataženými pažemi do nízké výšky sedla uvolněná, připravená na dálnici. I při nízkých rychlostech zůstává Rebel pohodlný a snadno ovladatelný.
Na rozdíl od modelu CBR500R vyladěného na výkon ve vysokých otáčkách používá motor modelu Rebel odlišný přístup s přepracovaným mapováním vstřikování paliva PGM-FI a má tudíž zcela jiný charakter. Poskytuje dostatek výkonu v nízkých otáčkách a silnější točivý moment 43,2 Nm při 6 000 ot/min. Ve spojení s maximálním výkonem 34 kW při 8 500 ot/min nabízí příjemné zrychlení a dokonale se hodí pro jízdu stálou rychlostí.
Výfuk s uspořádáním 2-1 využívá dvě komory rezonátoru a tlumičem průměru 120 mm ve stylu „shotgun“. Vnitřní přepracování a nový snímač A/F pomáhají motoru plnit normu EURO5, zatímco vznikající zvuk má díky 180° fázovému zapalování hluboký tón. Zařaďte všechny stupně šestistupňové převodovky a překvapí vás, jaký silný dojem na vás tento motor udělá.
Vrtání × zdvih | 67 x 66,8 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 86 g/km |
Zdvihový objem motoru | 471 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený DOHC |
Max. výkon | 34 kW |
Max. točivý moment | 43,3 Nm |
Kapacita oleje | 3,2 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Hydraulická kotoučová |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulická kotoučová |
Přední zavěšení | 41mm teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení | Showa se systémem Pro-Link |
Přední pneumatiky | 130/90-16M/C 67H |
Zadní pneumatiky | 150/80-16M/C 71H |
Přední kola | 16M/C x MT3.00 |
Zadní kola | 16M/C x MT3.00 |
Kapacita akumulátoru | 12 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 28° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 188 x 820 x 1 094 mm |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže | 11,2 l |
Spotřeba paliva | 3,8 l/100km |
Světlá výška | 136 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 190 kg |
Výška sedla | 690 mm |
Závlek | 110 mm |
Rozvor | 1488 mm |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
Přístroje | Digitální |
---|---|
Zadní světlo | Žárovka |
Máte otázky k produktu: Honda CMX500 Rebel Matt Laurel Green Metallic 2024?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.