

Život ve městě běží velkým tempem. Neustále řešíme, kde a kdy máme být, a jak s tím vším udržet krok. A užít si při tom spoustu zábavy. Všechno to zvládneme díky instinktu i genetické výbavě, stejně jako náš nádherný, zbrusu nový skútr SH125i. Díky jeho elegantnímu, svěžímu sportovnímu vzhledu doplněnému o výkonnější, úspornější 4ventilový 4taktní motor eSP+ vybavený systémem HSTC zůstanete na čele smečky.
Více informacíPro vyšší pohodlí byl integrován USB port, který umožňuje nabíjení na cestách. Pečlivá změna geometrie zavěšení zadního kola zvýšila kvalitu a komfort jízdy pro řidiče i spolujezdce. Zcela nový přístrojový panel LCD ukazuje jasně a přesně to, co potřebujete vědět, a plně LED osvětlení je ostré a vysoce viditelné.
Inteligentní klíček Honda Smart Key ovládá zapalování, sedadlo, plnicí víčko a zámek řízení přímo z vaší kapsy. Doplňkový chytrý horní kufr se automaticky uzamkne a jednoduše se otevře pomocí tlačítka umístěného na nosiči. K dispozici je také výběr extra ochrany před nepříznivým počasím, jako je třeba čelní štít nebo kryty rukou pro zimní dojíždění.
Přesunuli jsme pár prvků a díky lehkému novému rámu vytvořili o 50 % větší prostor, takže vám po uložení celoobličejové helmy ještě pořád zbude dost místa na další věci.
Nový displej LCD zobrazuje všechny výstražné kontrolky, včetně bezklíčového startování Smart Key, kontroly trakce HSTC, ABS a vypnutí motoru při volnoběhu, přehledně kolem středového digitálního rychloměru a počítadla ujetých kilometrů. Všechny operace na přístrojovém panelu se provádějí pomocí tlačítek A/B na levé rukojeti řídítek.
Mimořádně stylový a elegantní světlomet umístěný na aerodynamickému krytu je vybaven centrálním dálkovým světlem rozdělujícím dvě potkávací světla, zatímco obrysová světla jsou umístěna nad nimi na konzole na řídítkách. Zadní světlo je také LED, stejně jako vpředu s chromovaným rámečkem.
Výška sedla je velmi příjemných 799 mm. Nový lehký, vysoce pevný trubkový ocelový rám je odolný a představuje základ vynikající ovladatelnosti skútru SH125i. Je doplněn 7litrovou palivovou nádrží pod rovnou podlahou pod nohama jezdce, což uvolňuje další úložný prostor.
Dvojité zadní tlumiče umožňují pětikrokové nastavení předpětí pružiny se zdvihem osy 83 mm. Pro jízdní komfort byl úhel zavěšení motoru a úhel zavěšení zadního kola optimalizovány pro dokonalejší tlumení nárazů a lepší ovladatelnost.
Kapalinou chlazený 4ventilový motor eSP+ přináší vyšší zrychlení a maximální rychlost než 2ventilový motor, který nahradil, a disponuje systémem kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťujícím lepší řízení trakce zadního kola. Motor splňuje normu EURO5 a dosahuje velmi nízké spotřeby 2,25 l/100 km.
Více místa pro velké věci. A také drobnosti. Přesunutím 7litrové palivové nádrže pod podlahu a změnou konstrukce trubkového ocelového rámu jsme u skútru SH125i uvolnili spoustu užitečného místa, a to o více než 50 %. 10 litrů navíc znamená celkových 28 litrů úložného prostoru pod sedadlem, takže si do něj můžete snadno uložit celoobličejovou helmu, když ji nechcete nosit s sebou, a ještě spoustu dalších věcí.
Vždy buďte v kontaktu. Když jste na cestě, může vybité mobilní zařízení znamenat nepříjemnost. Proto jsme do úložného prostoru pod sedadlem nenápadně integrovali USB zásuvku. Nepotřebujete žádný adaptér. Stačí zapojit kabel od svého zařízení a vyrazit na cestu. V pohodě tak dojedete až do cíle.
Nový kapalinou chlazený 4ventilový motor eSP+ našeho skútru SH125i je rychlejší, úspornější a čistší než kdy předtím.
Aby se náš skútr SH125i udržel na špici, vybavili jsme jej přepracovaným kapalinou chlazeným 4ventilovým 4taktním motorem eSP+ o objemu 124,8 ccm, který hladce dosahuje vyššího výkonu (9,2 kW při 8250 ot.) a točivého momentu (11,4 Nm při 6500 ot.). Rozjezd ze stání i akcelerace při jízdě, stejně jako maximální rychlost, jsou tak vyšší než u předchozí generace modelu SH125i. A to se v rušném provozu hodí.
Spotřeba paliva (bez aktivovaného vypnutí motoru při volnoběhu) klesla z 2,31 l/100 km u 2ventilového motoru eSP+ na 2,24 l/100 km u 4ventilového motoru eSP+ (režim WMTC). Pro majitele, stejně jako pro jeho stroj, který většinu svého času stráví v městském prostředí, je důležité, že motor eSP+ skútru SH125i nyní splňuje normu EURO5. Povolené emise výfukových plynů stanovené normou EURO5 jsou přitom výrazně nižší oproti normě EURO4.
Automatické vypnutí a spuštění motoru na světlech.
Vrtání × zdvih | 53,5 x 55,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI electronic fuel injection |
Kompresní poměr | 11,5 |
Zdvihový objem motoru | 124,8 cm³ |
Motor | Liquid-cooled SOHC 4-stroke 4-valve single-cylinder |
Max. výkon | 9,2 kW |
Max. točivý moment | 11,4 Nm |
Kapacita oleje | 1 l |
Startér | SELF |
Přední brzdy | 240mm disc, 3 piston caliper |
---|---|
Zadní brzdy | 240mm disc, single piston caliper |
Přední zavěšení | Telescopic |
Zadní zavěšení | Dual-damper unit swing arm |
Přední pneumatiky | 16M/C X MT2.50 |
Zadní pneumatiky | 16M/C X MT2.75 |
Přední kola | 100/80-16 inch |
Zadní kola | 120/80-16 inch |
ABS System | 2 Channel |
Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 26° |
Rozměry (D × Š × V) | 2,085 x 740 x 1,129 mm |
Typ rámu | Tubular Steel Underbone |
Objem palivové nádrže | 7 l |
Spotřeba paliva | 2,25 l/100km |
Světlá výška | 142 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 133,9 kg |
Výška sedla | 799 mm |
Závlek | 85,2 mm |
Rozvor | 1353 mm |
Spojka | Automatic Centrifugal Clutch Dry Type |
---|---|
Stálý převod | V-Belt |
Typ převodovky | CVT |
Přístroje | LCD presents all warning lights – including Smart Key, HSTC/ABS and Idling Stop operation – neatly around a central digital speedo/odometer display. |
---|---|
Zadní světlo | LED |
USB zásuvka | ano |
Máte otázky k produktu: Honda SH125I Smart Top Box Mat Pearl Cool White Sport?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.