Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
  • Úvod
  • Blog
  • Honda představuje novou řadu CRF 2025

Honda představuje novou řadu CRF 2025

Zlepšení stability a ovladatelnosti v zatáčkách, nový hliníkový rám s novými vrchními a spodními body upevnění vidlice, nová 49mm přední vidlice Showa, modernizovaný zadní tlumič, zvýšení výkonu v oblasti maximálních otáček, vyšší točivý moment a zrychlení zejména ve středních a vysokých otáčkách, nové lehké kryty chladiče a boční kryty, systém nastavitelné kontroly trakce u modelu CRF250R, výrazná nová grafika. To všechno jsou vylepšení s nimiž Honda přichází pro rok 2025 u modelů Honda CRF.

CRF450R a CRF250R jakožto nejdůležitější členové řady terénních strojů Honda, jejichž kvality dokládá řada vítězství v nejrůznějších šampionátech, vstupují do modelového roku 2025 s cílem být v každém závodě ještě rychlejší bez ohledu na úroveň jezdce.

Nejdůležitější změnou je ze 70 % nový dvojitý páteřový hliníkový rám. Přepracovaná přední spodní trubka a výztuhy rámu v kombinaci s novými deskami s kyvnými čepy a horním uložením tlumiče přinášejí 8% zvýšení torzní a 5% zvýšení boční tuhosti, což zlepšuje důležitou stabilitu v zatáčkách.

Rám je také opatřen novými body pro uchycení podsedlového rámu, upevněním osy předního kola a vrchním i spodním úchytem zcela nové 49mm přední vidlice Showa, která byla vyvinuta s cílem poskytnout jezdci lepší kontrolu nad strojem v celé délce jejího zdvihu. Té sekunduje nový zadní tlumič Showa s přepákováním Pro-link pro maximální výkon na trati i na tom nejdrsnějším povrchu.

Černé hliníkové ráfky DID zůstávají pro modelový rok 2025 zachovány, novinkou však je nový dvoupístový přední brzdový třmen vyvinutý na základě zkušeností závodního týmu HRC, který je vybaven novými písty a těsněním, jež výrazně zlepšují výkon brzd za zvýšených teplot.

Motory pro modelový rok 2025 mají upravené nastavení vstřikování paliva, přepracovaný klikový hřídel a rozsáhlé úpravy sacího i výfukového traktu. Klikový hřídel se vyznačuje zvýšenou tuhostí v oblasti klikového čepu a vylepšeným momentem setrvačnosti, což umožňuje rychlejší nárůst otáček. Díky vylepšenému systému proudění je vzduch do motoru přiváděn přímější cestou přes sání, vzduchovou komoru a sací kanály, čímž se snižuje odpor a zlepšuje ovládání plynu i akcelerace. Výfukový systém, který zahrnuje nový robustnější tlumič, těží z nových prodloužených hlavových trubek na začátku výfukového potrubí a z přímějšího a hladšího proudění spalin, čímž se kromě zrychlení zlepšuje také výkon ve středních a vysokých otáčkách. Co se týče elektronické výbavy, model CRF250R od svého většího sourozence získává systém nastavitelné kontroly trakce Honda Selectable Torque Control se třemi režimy nastavení a s možností jeho vypnutí.

CRF450R i CRF250R pro modelový rok 2025 jsou opatřeny novými lehkými kryty chladiče a bočními kryty s novou grafikou rodiny CRF, jejíž součástí je nyní i logo Honda Wing prominentně umístěné na předním blatníku.