

NT1100 je elegantní, sofistikovaný a zcela moderní cestovní motocykl, který pro modelový rok 2025 prošel výraznými inovacemi. Dvouválcový motor nyní disponuje větším točivým momentem v nízkém a středním pásmu, což zlepšuje akceleraci. Na novém sportovním aerodynamickém krytu je umístěn snadno nastavitelný štít a LED světlomety s novými ukazateli směru s DRL, zatímco základem modernizované elektronické sady je nová řídicí jednotka IMU (jednotka měření setrvačnosti), která přizpůsobuje ovládání motocyklu jízdě. Lepší reakce volitelné převodovky DCT při nízkých rychlostech také přináší skutečný rozdíl, stejně jako nová volba elektronického odpružení (ES), která posouvá motocykl NT1100 na novou úroveň. Naprostá jezdecká dokonalost.
Více informacíPronikavé paprsky ukazují cestu a světla pro denní svícení jsou nyní také předními směrovými světly, která jsou dobře viditelná ostatními účastníky silničního provozu a chodci před vámi.
Převodovka DCT využívá pro intuitivní řazení detekci zatáčení pomocí jednotky IMU; těží také ze zvýšeného točivého momentu a poskytuje plynulejší odezvu při nízkých rychlostech. K dispozici je také šestistupňová manuální převodovka.
Motocykl NT1100 je konstruován jako partner na dlouhé cesty. Součástí standardní výbavy jsou postranní kufry, zadní nosič, centrální stojan a nabíjecí zásuvky ACC a USB. Standardně jsou k dispozici také Apple car play® a Android auto®.
Dokonalá kombinace točivého momentu posíleného o 7 % v nízkém a středním rozsahu otáček pro okamžitou akceleraci a dostatku výkonu ve vyšších otáčkách pro jízdu po dálnici. A navíc tón výfuku, který nadchne.
A flexibilní podle stylu jízdy. Uvolněně a vzpřímeně – s vámi uprostřed – při klidné jízdě nebo v náklonu dopředu pro sportovnější styl. Vylepšen byl také materiál sedla, aby se zvýšilo pohodlí při delších jízdách.
Vrtání × zdvih | 92 x 81,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,5:1 |
Emise C0₂ | 116 g/km |
Zdvihový objem motoru | 1084 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Max. výkon | 75 kW |
Max. točivý moment | 112 Nm při 5 550 ot./min. |
Kapacita oleje | 5,2 l |
Startér | E-Starter |
Přední brzdy | Dva hydraulické 310mm kotouče s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulický 256mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | Převrácená teleskopická vidlice Showa 43 mm SFF-BP s nastavením předpětí, zdvih 150 mm |
Zadní zavěšení | Monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí, zdvih 150 mm |
Přední pneumatiky | 120/70R17 M/C (58W) |
Zadní pneumatiky | 180/55R17 M/C (73W) |
Přední kola | 17M/C X MT3,50 Vícepaprskové kolo z hliníkové litiny |
Zadní kola | 17M/C X MT5,50 Vicepaprskové kolo z hliníkové litiny |
Kapacita akumulátoru | 12V/11,2Ah V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 26,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2240 x 860 x 1340 mm |
Typ rámu | částečně dvojitý kolébkový rám |
Objem palivové nádrže | 20,4 l |
Spotřeba paliva | 5,0 l/100km |
Světlá výška | 175 mm |
Světlomety | LED s denním svícením DRL |
Pohotovostní hmotnost | 248 kg |
Výška sedla | 820 mm |
Závlek | 108 mm |
Rozvor | 1535 mm |
Spojka | Vícelamelová spojka v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová dvouspojková automatická převodovka DCT |
12V Zásuvka | Ano |
---|---|
Přístroje | LCD displej a 6,5" TFT dotykový multifunkční přístrojový panel |
Zadní světlo | LED |
Denní svícení | Ano |
Konektivita | Apple CarPlay & Android Auto |
USB zásuvka | USB-A |
Automatické vypínání směrovek | Ano |
Tempomat | Ano |
Bezpečnost | HISS imobilizér |
Máte otázky k produktu: Honda NT1100 ES DCT Gunmetal Black Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.