Hledáte všestranný motocykl? Máte ho přímo tady. Model NC750X s dvouválcem s dlouhým zdvihem zvládne dojíždění do práce, cestování i všechno ostatní mezi tím. A navíc byl modernizován. Robustní styl je ostřejší v čele s přepracovaným světlometem LED a nový 5palcový displej TFT je vybaven plynulým připojením k chytrému telefonu pomocí aplikace Honda RoadSync. Přední kolo nyní brzdí dva kotouče, které zlepšují brzdný výkon, a na kapotáž bylo použit udržitelný barevný materiál Durabio™. NC750X si také schovává v kapse jedno překvapení; 23 l integrovaného úložného prostoru, který pojme dobrodružnou celoobličejovou helmu. Zkrátka dokonale promyšlený obestavěný prostor.
Více informací
Všestranný motocykl potřebuje všestrannou pohonnou jednotku – a té se mu dostalo. Špičkový výkon 43,1 kW, točivý moment 69 Nm a spotřeba paliva 3,5 l/100 km, což znamená potenciální dojezd 400 km.

Přední 41mm teleskopická vidlice Showa Dual Bending Valve (SDBV) se zdvihem 120 mm a zadní tlumič Pro-Link s nastavitelným předpětím jsou nastaveny tak, aby poskytovaly maximální kvalitu jízdy na jakémkoli povrchu.

O silný a konzistentní brzdný výkon se stará dvojice 296mm plovoucích kotoučů, které svírají dvoupístkové axiální třmeny. Nová jsou také kola; lehká konstrukce 3by3 zachovává stejnou hmotnost jako u předchozího modelu.

Stále častěji používáme Durabio™, polykarbonátovou pryskyřici na biologické bázi odolnou proti poškrábání. Nový motocykl NC750X je vybaven materiálem Durabio™ v barevných variantách Earth Khaki a Earth Black.

Je dobře viditelný na jasném slunečním světle, má podsvícený čtyřsměrný spínač na řídítkách pro intuitivní ovládání a umožňuje připojení chytrého telefonu pomocí aplikace Honda RoadSync pro navigaci od křižovatky ke křižovatce a dalšími funkcemi.

| Vrtání × zdvih | 77 x 80 mm |
|---|---|
| Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
| Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
| Emise C0₂ | 82 g/km |
| Zdvihový objem motoru | 745 cm³ |
| Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5 |
| Max. výkon | 43,1 kW |
| Max. točivý moment | 69 Nm |
| Kapacita oleje | 4 l |
| Startér | Elektrický |
| Přední brzdy | Hydraulické brzdy, dva 320mm brzdové kotouče s 2pístovým třmenem |
|---|---|
| Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem |
| Přední zavěšení | 41mm teleskopická vidlice |
| Zadní zavěšení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih |
| Přední pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
| Zadní pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
| Přední kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
| Zadní kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
| ABS System | 2kanálové ABS |
| Kapacita akumulátoru | 12 / 11 V – Ah |
|---|---|
| Úhel sklonu | 27° |
| Rozměry (D × Š × V) | 2 210 x 846 x 1 330 mm |
| Typ rámu | Ocelový rám |
| Objem palivové nádrže | 14,1 l |
| Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
| Světlá výška | 145 mm |
| Světlomety | LED |
| Pohotovostní hmotnost | 214 kg |
| Výška sedla | 800 mm |
| Závlek | 110 mm |
| Rozvor | 1525 mm |
| Spojka | Mokrá lamelová spojka |
|---|---|
| Stálý převod | Řetěz |
| Typ převodovky | 6stupňová manuální |
| Přístroje | LCD displej. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti. |
|---|---|
| Zadní světlo | LED |
| Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda NC750X Fighting Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.