0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Na dotaz

Honda NC750X DCT Pearl Deep Mud Gray

Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.

Více informací
Značka: Honda
234 900s DPH
Vrtání × zdvih 77 x 80 (mm)
Zdvihový objem motoru 745 (cm³)
Max. výkon 43,1 (kW)
Spotřeba paliva 3,5 (l/100km)
Pohotovostní hmotnost 224 (kg)
Výška sedla 800 (mm)

Popis produktu

Chytrá osobitost

Jezděte chytře bez ohledu na to, kam máte namířeno.

Silná osobnost nového stroje je podtrhnuta novou ostrou a kompaktní kapotáží. Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Další věcí, díky které stroj sebevědomě vystupuje z řady, je úložný prostor, který je rafinovaně uložen tam, kde by každý očekával nádrž. Liší se ovšem i osobitým modrým provedením, které skvěle spolupracuje s ostrou přední částí. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.

Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.

Ostřejší provedení a osvětlení LED

Ochranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Akční charakter motocyklu podtrhuje moderní modré provedení Glint Wave Blue Metallic. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED.

Intuitivní ovládání, nižší výška sedla a větší úložný prostor

Přístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.

Výkonnější kapalinou chlazený řadový dvouválcový 8ventilový motor SOHC se systémem HSTC

Díky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky.

Nižší hmotnost a snadnější ovladatelnost

Rozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách.

Elektronické ovládání plynu (TBW) se 4 jízdními režimy

TBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete. Pokročilost stroje skvěle spolupracuje s dynamickým a moderním provedením v modré grafice a barvě. 

Šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)

Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min.

Kvalitní odpružení a silné plynulé brzdění

41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou.

 

Specifikace

Motor
Vrtání × zdvih 77 x 80 mm
Karburace Elektronické vstřikování paliva PGM-FI
Kompresní poměr 10,7 : 1
Emise C0₂ 82 g/km
Zdvihový objem motoru 745 cm³
Motor Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5
Max. výkon 43,1 kW
Max. točivý moment 69 Nm
Kapacita oleje 4 l
Startér Elektrický
Kola
Přední brzdy Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem
Zadní brzdy Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem
Přední zavěšení 41mm teleskopická vidlice
Zadní zavěšení Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih
Přední pneumatiky 120/70-ZR17M/C (58W)
Zadní pneumatiky 160/60-ZR17M/C (69W)
Přední kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
Zadní kola Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny
ABS System 2kanálové ABS
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru 12 / 11 V – Ah
Úhel sklonu 27°
Rozměry (D × Š × V) 2 210 x 846 x 1 330 mm
Typ rámu Ocelový rám
Objem palivové nádrže 14,1 l
Spotřeba paliva 3,5 l/100km
Světlá výška 145 mm
Světlomety LED
Pohotovostní hmotnost 224 kg
Výška sedla 800 mm
Závlek 110 mm
Rozvor 1535 mm
Převodovka
Spojka Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková
Stálý převod Řetěz
Typ převodovky 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT
Přístroje a elektronika
Přístroje LCD displej. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti.
Bezpečnost HISS
Zadní světlo LED

Vlastnosti

Barva:
Bílá
Zdvihový objem:
650 - 999 cm³
Řidičák:
A2, A

Komentáře k produktu (0)

Máte otázky k produktu: Honda NC750X DCT Pearl Deep Mud Gray?
Zeptejte se.

Zeptat se v diskusi

Hodnocení produktu

Přidejte vlastní hodnocení produktu a pomožte tak dalším nakupujícím.
Hodnoťte.

Přidat vlastní hodnocení

Alternativy