Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Honda NC750X DCT Mat Jeans Blue Metallic
Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.
Více informacíPopis produktu
Chytrá osobitost
Osobitost nového modelu NC750X dokládá ostřejší a kompaktnější kapotáž. Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Další věcí, díky které stroj sebevědomě vystupuje z řady, je úložný prostor, který je rafinovaně uložen tam, kde by každý očekával nádrž. Liší se ovšem i osobitým modrým provedením, které skvěle spolupracuje s ostrou přední částí. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.
Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.
Ostřejší provedení a osvětlení LED
Ochranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Akční stránku duše NC750X zdůrazňuje moderní modré provedení Glint Wave Blue Metallic. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED.
Intuitivní ovládání, nižší výška sedla a větší úložný prostor
Přístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.
Výkonnější kapalinou chlazený řadový dvouválcový 8ventilový motor SOHC se systémem HSTC
Díky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky.
Nižší hmotnost a snadnější ovladatelnost
Rozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách.
Elektronické ovládání plynu (TBW) se 4 jízdními režimy
TBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete. Modernost stroje jde ruku v ruce s dynamickým provedením v modré barvě a grafice.
Šestistupňová manuální převodovka nebo dvouspojková převodovka (DCT)
Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min.
Kvalitní odpružení a silné plynulé brzdění
41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou.
Specifikace
Motor
Vrtání × zdvih | 77 x 80 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 82 g/km |
Zdvihový objem motoru | 745 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5 |
Max. výkon | 43,1 kW |
Max. točivý moment | 69 Nm |
Kapacita oleje | 4 l |
Startér | Elektrický |
Kola
Přední brzdy | Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem |
Přední zavěšení | 41mm teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih |
Přední pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Přední kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Zadní kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
ABS System | 2kanálové ABS |
Rozměry a hmotnost
Kapacita akumulátoru | 12 / 11 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 210 x 846 x 1 330 mm |
Typ rámu | Ocelový rám |
Objem palivové nádrže | 14,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
Světlá výška | 145 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 224 kg |
Výška sedla | 800 mm |
Závlek | 110 mm |
Rozvor | 1535 mm |
Převodovka
Spojka | Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |
Přístroje a elektronika
Přístroje | LCD displej. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti. |
---|---|
Bezpečnost | HISS |
Zadní světlo | LED |
Vlastnosti
- Zdvihový objem:
- 650 - 999 cm³
- Řidičák:
- A2,A
- Barva:
- Modrá
Máte otázky k produktu: Honda NC750X DCT Mat Jeans Blue Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.