

Majitelé model NC750X milují. Především pro jeho spolehlivost a bezpečnostní prvky. Vysoká kvalita konstrukce, odolné provedení, komplexní pohodlí a všestrannost z něj dělají ideální motocykl jak pro každodenní dojíždění do práce, tak pro víkendovou zábavu. Body získává za inovativní funkce, jako je integrovaný úložný prostor, i charakteristický dvouválcový motor s působivým točivým momentem i úsporou paliva. Oblíbeným doplňkem je dvouspojková převodovka Honda s možností automatického nebo ručního řazení. Ano, existuje celá řada důvodů, proč si model NC750X zamilovat. A my jsme jej ještě vylepšili.
Více informacíJezděte chytře bez ohledu na to, kam máte namířeno.
Silná osobnost nového stroje je podtrhnuta novou ostrou a kompaktní kapotáží. Díky nižší výšce sedla a nově navrženému ochrannému štítu teď nabízí ještě větší pohodlí. Další věcí, díky které stroj sebevědomě vystupuje z řady, je úložný prostor, který je rafinovaně uložen tam, kde by každý očekával nádrž. Liší se ovšem i osobitým modrým provedením, které skvěle spolupracuje s ostrou přední částí. Zvýšení výkonu motoru a snížení hmotnosti o celých 6 kg s sebou přineslo lepší zrychlení, zatímco čtyři jízdní režimy vám dávají možnost přizpůsobit celkový výkon vašim požadavkům.
Došlo k rozšíření úrovní systému kontroly trakce Honda (HSTC) i vylepšení řízení trakce a stále je možné si vybrat mezi manuální šestistupňovou převodovkou (teď se spojkou v olejové lázni) nebo jedinečnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Technologie signalizace nouzového zastavení (ESS) nejenže zvyšuje bezpečnost, ale také při ztížených brzdných podmínkách aktivuje zadní výstražná světla.
Ochranu horní poloviny těla před větrem zajišťují ostře řezaný přední aerodynamický kryt a nově tvarovaný štít. Akční charakter motocyklu podtrhuje moderní modré provedení Glint Wave Blue Metallic. Nově navržený světlomet LED disponuje charakteristickým provedením světla pro denní svícení a je doplněn o nové koncové světlo a směrová světla LED.
Přístrojový panel LCD nabízí intuitivní využívání různých jízdních režimů, které můžete snadno ovládat spínačem na levé straně řídítek. Výška sedla je 800 mm, tedy o 30 mm nižší, což jezdci přináší pohodlnou a vzpřímenou jízdní polohu a vynikající viditelnost. Objem úložného prostoru, který se díky přepracování vnitřního tvaru zvýšil z 1 l na 23 l, teď pojme celoobličejovou helmu typu Adventure.
Díky přepracovanému časování vačky s pečlivým vyvážením mezi dvěma válci se nám podařilo navýšit maximální výkon o 2 kW na 43,1 kW. To znamená i 600 ot/min navíc, přičemž červená oblast otáček je teď nastavená na 7 000 ot/min. Systém kontroly trakce Honda (HSTC) zajišťuje vyladěné řízení tří úrovní přilnavosti zadní pneumatiky.
Rozsáhlým přepracováním trubkového ocelového rámu (a různými dalšími drobnými vylepšeními) jsme snížili hmotnost o celých 6 kg. To společně s nízkým těžištěm kvůli dopředu nakloněným motorem ještě více usnadňuje ovladatelnost modelu NC750X. A to ve všech situacích, od projíždění rušnými ulicemi města přes změny jízdních pruhů na dálnici po zatáčení na venkovských cestách.
TBW s sebou přináší výhodu přednastavených jízdních režimů (STANDARD, SPORT a RAIN), které upravují výkon motoru a charakteristiku brzdění motorem (i úroveň zásahů systému HSTC) tak, aby vyhovovaly vašim jízdním podmínkám. V režimu USER kromě toho můžete výkon motoru, brzdění motorem a úroveň zásahů systému HSTC přizpůsobit vlastním potřebám, takže dostanete přesně to, co potřebujete. Pokročilost stroje skvěle spolupracuje s dynamickým a moderním provedením v modré grafice a barvě.
Manuální převodovku teď řídí spojka v olejové lázni, která je u páčky o 20 % lehčí a řídí zadní kolo při rychlém řazení na nižší stupeň a tvrdém brzdění. U manuální i DCT verze využívá 1.–3. rychlostní stupeň nižší poměry, zatímco 4.–6. vyšší poměry, abyste ve městě měli lepší zrychlení. Uvolněná jízda po dálnici je zajištěná – při rychlosti 60 km/h jsou otáčky motoru jen 2 500 ot/min.
41mm přední vidlice opatřené dvojitým průtokovým ventilem Showa (SDBV) zajišťují dostatečnou absorpci velkých i malých nárazů, a to díky optimalizované kompresi a tlumení při roztažení. Zadní zavěšení Pro-Link s tlumičem Monoshock umožňuje nastavení předpětí pružiny. Díky přednímu dvoupístkovému třmenu a 320mm vlnitému kotouči a zadnímu jednopístkovému třmenu, 240mm kotouči a dvoukanálovému systému ABS máte výkonné a plynulé brzdění plně pod kontrolou.
Vrtání × zdvih | 77 x 80 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 82 g/km |
Zdvihový objem motoru | 745 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený, 4taktní, 8ventilový, řadový 2 válec SOHC splňuje EURO5 |
Max. výkon | 43,1 kW |
Max. točivý moment | 69 Nm |
Kapacita oleje | 4 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Hydraulická, s jedním 320mm vlnovitým kotoučem, 2pístovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | Hydraulická, s jedním 240mm vlnovitým kotoučem, 1pístovým třmenem |
Přední zavěšení | 41mm teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení | Monoshock tlumič, Pro-Link kyvná vidlice, 120mm zdvih |
Přední pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Přední kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
Zadní kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitiny |
ABS System | 2kanálové ABS |
Kapacita akumulátoru | 12 / 11 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 210 x 846 x 1 330 mm |
Typ rámu | Ocelový rám |
Objem palivové nádrže | 14,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
Světlá výška | 145 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 224 kg |
Výška sedla | 800 mm |
Závlek | 110 mm |
Rozvor | 1535 mm |
Spojka | Mokrá lamelová, hydraulická 2spojková |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová automatická dvouspojková převodovka DCT |
Přístroje | LCD displej. Lze vybrat a zobrazit různé funkce a ovládat vypínačem na rukojeti. |
---|---|
Bezpečnost | HISS |
Zadní světlo | LED |
Máte otázky k produktu: Honda NC750X DCT Mat Jeans Blue Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.