Dáte nám souhlas s využíváním cookies, prosím?

0
Váš nákupní košík je prázdný.
Pokud potřebujete poradit zavolejte nám +420 605 777 373.
Na dotaz

Honda CRF250R Extreme Red

Soutěžení nikdy nekončí, což nám vyhovuje – proč by také mělo? Náš nový model CRF250R je mnohem lehčí a má zcela nový rám, kyvnou vidlici a odpružení Showa. A motor? Ještě výkonnější. Ještě užitečnější. Chcete získat výsledky? Tenhle stroj byste měli mít ve svých boxech.

Více informací
Náš kód: 867670, Značka: Honda
229 900s DPH
Vrtání × zdvih 79 x 50,9 (mm)
Zdvihový objem motoru 249,4 (cm³)
Pohotovostní hmotnost 104 (kg)

Popis produktu

Tempo třídy 250 MX je závratné.

My jezdíme rychleji. Model CRF250R má nyní přesně stejný podvozek vyvinutý HRC jako stroj CRF450R, který dvakrát vyhrál mistrovství světa v motokrosu. Je o plných 3,8 kg lehčí a má také modernizované odpružení Showa a geometrii řízení. Nejvyšší výkon motoru DOHC o objemu 249,9 ccm je podpořen silným středním rozsahem a nyní ještě silnějším spodním rozsahem, který zajišťuje svižnou jízdu. O přenos výkonu na vozovku se stará zesílená spojka a svižně řadící pětistupňová převodovka, dále systém řízení rozjezdu a prokluzování kol HRC a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy. Agresivní a minimalistická kapotáž vám umožní volný pohyb. Pokud jste připraveni na opravdové závodění, zvolte si model CRF250R. Přesně k tomu byl stvořen.

Lehký podvozek ostrý jako břitva

Dvojitý páteřový rám (twin-spar) nyní disponuje užšími hlavními trubkami a novou rovnováhou tuhosti (s boční tuhostí nižší o 20 %), takže zlepšuje výkon při nájezdu do zatáčky, průjezdu zatáčkou i při výjezdu z ní. Horní i dolní třmeny a kyvná vidlice jsou sladěny k dokonalosti. Geometrie řízení je ostřejší, má vyšší světlou výšku a posez jezdce.

Nové odpružení Showa

Plně nastavitelná přední vidlice Showa s ocelovou pružinou o průměru 49 mm má o 5 mm vyšší zdvih a zpětný ventilek zlepšuje přilnavost předního kola a lepší jízdní vlastnosti. Stejně plně nastavitelný zadní tlumič Showa je vybavený novou, větší pružinou ventilu a lehkou ocelovou pružinou pro rychlejší odezvu a pohlcování nárazů. Vyladění se dočkal také poměr zadního zavěšení Pro-Link.

Rychlý nájezd, ještě rychlejší výjezd

Nový podvozek modelu CRF250R budete chtít využívat naplno. K neuvěřitelnému výkonu motoru DOHC o objemu 249,9 ccm jsme přidali o 15 % vyšší točivý moment v rozmezí 6–10 000 ot./min. díky větší komoře nuceného sání vzduchu, strmějšímu úhlu vstřikování, přepracované hlavě válců a výfuku s jedním tlumičem. Chladiče jsou stejně velké, ale o 6 % účinnější.

Výkonnostní řešení

Součástí DNA modelu CRF je kvalitní konstrukce. Pro dokonalé mazání v extrémních podmínkách byla optimalizována cesta oleje kolem hlavy válců, dvojité pružiny sacích ventilů a nalisované řetězové kolo vačky pro přesnější časování ventilů při vysokých otáčkách. Abychom zvládli mnohem silnější výkon, přidali jsme další kotouč spojky. Pro dokonalou jízdu bylo také přepracováno a posíleno všech 5 převodových stupňů. Řazení je také plynulejší.

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC

Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC bylo vytvořeno s přímým přispěním profesionálních jezdců společnosti Honda. Nabízí 3 pracovní úrovně a poskytuje motocyklu CRF250R výhodu hned od startovní čáry. Úroveň 1 běží při 8 000 ot./min. a je vhodná pro blátivé podmínky – nebo méně zkušené jezdce. Úroveň 2 představuje základní nastavení pro suché podmínky a jízdu při 8500 ot/min. Úroveň 3 se spouští při 9 500 ot./min a je určena pro velmi zkušené jezdce.

Tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB)

MX tratě jsou nepředvídatelné, a proto se hodí možnost přizpůsobit charakter motoru aktuálním závodním podmínkám. Režim 1 přináší vyvážený výkon a točivý moment a je vhodný pro většinu jízdních podmínek. 2. režim uhladí výkon a točivý moment pro vyšší trakci zadního kola na kluzkém či blátivém povrchu, zatímco 3. režim zajistí agresivní jízdu, která se vypořádá např. s hlubokým pískem.

Tenčí kapotáž a snazší údržba

Sedlo je kratší, lehčí a v zadní části o 10 mm nižší, což usnadňuje pohyb po stroji. Boční kapotáž a kryty chladiče jsou tenčí a lehčí. Na obou stranách jsou přichyceny pouhými čtyřmi šrouby pro rychlý a snadný přístup. Nastavitelná poloha hliníkových řídítek Renthal Fatbar (839) je naprostou nutností pro celkový dojem a ovladatelnost.

Zdokonalovaný soutěžením

Jste připraveni na zásadní vylepšení? Model CRF250R má nyní stejný podvozek vyvinutý týmem HRC jako model CRF450R. Díky tomu je o celé 3 kg lehčí, má novou geometrii řízení, boční tuhost rámu sníženou o 20 % a horní i dolní třmeny a kyvnou vidlici vyladěné na míru. Nové nastavení odpružení Showa – zvýšení zdvihu o 5 mm pro 49mm vidlici USD – a také odlehčená pružina v tlumiči a nový poměr zavěšení Pro-Link. Výsledky pocítíte okamžitě. Lepší trakce vpředu i vzadu, plynulejší tlumení nerovností a schopnost jízdy ve vyjetých kolejích.

Vysoce výkonná hnací jednotka

Motor modelu CRF250R s rozvodem DOHC o objemu 249,9 ccm přidává díky lepší účinnosti sání a výfuku s jedním tlumičem k úžasným výkonům ve středním a nejvyšším pásmu ještě větší výkon v nízkých otáčkách. Propracované detaily na hlavě válců zvyšují průtok oleje a přesnost časování ventilů při vysokých otáčkách, píst a ojnice byly optimalizovány, spojka má nyní 9 lamel a převodovka lépe řadí s novými převodovými poměry, které jsou připravené přenášet dodatečný výkon. Řízení kontroly rozjezdu a prokluzování kol HRC pomáhá zabrat při startu a tlačítko pro změnu režimu motoru (EMSB) se třemi režimy umožňuje řídit přenos výkonu. Nový design sedla a štíhlejší, minimální kapotáž umožňují pohyb a řídítka Renthal Fatbar upravují polohu podle vašeho stylu.

Specifikace

Motor
Vrtání × zdvih 79 x 50,9 mm
Karburace Vstřikování paliva
Kompresní poměr 13,9 : 1
Zdvihový objem motoru 249,4 cm³
Motor DOHC jednoválec, chlazený kapalinou
Kapacita oleje 1,35 l
Startér Elektrický
Kola
Přední brzdy 260 mm hydraulická kotoučová
Zadní brzdy 240 mm hydraulická kotoučová
Přední zavěšení 49 mm USD vidlice Showa (Hitachi Astemo, Ltd)
Zadní zavěšení Showa Monoshock se systémem Pro-Link (Hitachi Astemo, Ltd.)
Přední pneumatiky PIRELLI MX32 MIDSOFT
Zadní pneumatiky PIRELLI MX32 MIDSOFT
Přední kola Lité hliníkové
Zadní kola Lité hliníkové
Rozměry a hmotnost
Úhel sklonu 27,19°
Rozměry (D × Š × V) 2 177 x 827 x 1 265 mm
Typ rámu Hliníkový dvojitý nosník
Objem palivové nádrže 6,3 l
Světlá výška 333 mm
Pohotovostní hmotnost 104 kg
Výška sedla 961 mm
Závlek 115 mm
Rozvor 1477 mm
Převodovka
Spojka V olejové lázni
Stálý převod Řetěz
Typ převodovky Konstantní

Vlastnosti

Zdvihový objem:
126 - 649 cm³
Barva:
Červená

Komentáře k produktu (0)

Máte otázky k produktu: Honda CRF250R Extreme Red?
Zeptejte se.

Zeptat se v diskusi

Hodnocení produktu

Přidejte vlastní hodnocení produktu a pomožte tak dalším nakupujícím.
Hodnoťte.

Přidat vlastní hodnocení

Alternativy