

Hledáte nové potěšení? Poznejte neuvěřitelně příjemný pocit z jízdy na lehkém motocyklu s responzivním motorem. Ať už přecházíte na vyšší kubaturu, nebo na větší motocykl, CB300R vám nabízí svižný jednoválcový motor, vysoce kvalitní podvozek a vidlice Showa SFF-BP USD s charakteristicky nápadným stylem Neo Sports Café. Poznejte skutečnou jízdu na motocyklu.
Více informacíHledáte nové potěšení? Poznejte neuvěřitelně příjemný pocit z jízdy na lehkém motocyklu s responzivním motorem. Ať už přecházíte na vyšší kubaturu, nebo na větší motocykl, CB300R vám nabízí svižný jednoválcový motor, vysoce kvalitní podvozek a vidlice Showa SFF-BP USD s charakteristicky nápadným stylem Neo Sports Café. Poznejte skutečnou jízdu na motocyklu.
Motocykl CB300R stejně jako jeho větší bratr CB1000R dává na odiv své propracované černé dílenské zpracování, a navíc je vybavený špičkovými funkcemi, jako jsou LED osvětlení nebo LCD přístrojový panel. Na tento motocykl můžete být hrdí.
Jednoválcový čtyřventilový motor DOHC s výkonem 22,9 kW a rychlou odezvou při vysokých otáčkách pumpuje adrenalin. Šestistupňová převodovka je vybavená antihoppingovou spojkou, aby se lépe ovládala.
Má pouhých 23,5 mm na šířku, ale je nabitý funkcemi a snadno čitelný. Tento inteligentní displej zobrazuje otáčky motoru, hladinu paliva a také ukazatel převodového stupně, takže vždy víte, který stupeň máte zařazený.
Vylepšili jsme zavěšení předního kola, abychom zlepšili přesnost řízení. 41mm vidlice Showa s oddělenými funkcemi trubek a velkými písty (SFF-BP) výborně absorbují nerovnosti vozovky a zdokonalují ovládání přední části.
Sugestivně kulatý světlomet, který dokonale ladí s individualitou stylu Neo Sports Café, se vyznačuje dvěma čočkami – horní pro potkávací světla a dolní pro světla dálková. Koncové světlo se naopak vyznačuje mimořádnou útlostí.
Dvoukanálový systém ABS reguluje brzdění, jež je dynamicky řízeno jednotkou měření setrvačnosti (IMU), aby bylo zajištěno rovnoměrné rozložení brzdné síly mezi přední a zadní kolo a aby se minimalizoval zdvih zadního kola.
Co potřebujete víc? Momentálně nic. CB300R reaguje na každý příkaz bleskurychle a s naprostou přesností. Když přidáte rychlost, výfuk radostně vibruje a lehký podvozek hbitě a přesně zvládá každou zatáčku.
To je panečku svezení!
Přiznejme si to, jízda na motorce je naše potěšení. Motocykl, na kterém jezdíte, podtrhuje vaši osobnost, a právě tu umocňují klikaté linie CB300R. Kombinací minimalismu Neo Sports Café s konstruktérským smyslem pro detail vznikl motocykl, který přináší více za méně. Prémiové odpružení a brzdy zajišťují lehké a sebevědomé ovládání zatímco motor odměňuje točivým momentem a výkonem. Neomezujte se. Odvažte se!
Díky širokému rozsahu ovládání a brzdění.
Lehký a pevný trubkový ocelový rám s vyváženou tuhostí je vyladěný pro zpětnou vazbu a agilní řízení. Také vyniká v odstrojené zadní části motocyklu CB300R. Nové 41mm vidlice SFF-BP USD zaručují výjimečnou reakci zavěšení, zatímco zadní tlumič má nastavitelné předpětí. Radiální přední a zadní pneumatiky 110/70R-17 a 150/60R-17 mají trakci jako velké motocykly. Čtyřpístový brzdový třmen s 296mm plovoucím kotoučem vyvíjení velkou brzdnou sílu.
4ventilový motor DOHC je připravený na každé otáčky. Motor modelu CB300R představuje kompaktní klenot, který dosáhne 27,5 Nm při 7 550 ot./min a maximálně 22,9 kW při 9 000 ot./min. Máte tedy k dispozici silný točivý moment pro každou zatáčku a skutečný výkon pro rychlou jízdu. Aby se vám ve městech jezdilo lépe, antihoppingová spojka řízením převodovky usnadňuje řazení vyšších stupňů a zadní kolo při prudkém brzdění nebo podřazování odskakuje méně. Motor je také ekologičtější a splňuje normu EURO5.
Jeho vyšší kvalitu poznáte podle malých detailů. Tenký LCD přístrojový panel vás okamžitě informuje o všem podstatném. Nový materiál sedadla je pohodlný a odolný. Leštěné hliníkové boční plechy vynikají oproti černému kovu motoru, rámu, kyvné vidlici a litým hliníkovým kolům. Na tlumiči a bočních krytech najdete signaturu CB, podle níž poznáte, že motocykl patří do speciální rodiny Honda. Model CB300R je jiný než všechny ostatní.
Vrtání × zdvih | 76 x 63 mm |
---|---|
Karburace | elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7:1 |
Emise C0₂ | 72 g/km |
Zdvihový objem motoru | 286 cm³ |
Motor | kapalinou chlazený jednoválec |
Max. výkon | 22,8 kW |
Max. točivý moment | 27,5 Nm |
Startér | elektrický |
Přední brzdy | kotoučová, 296 mm s plovoucím kotoučem a radiálně uchyceným čtyřpístkovým třmenem Nissin |
---|---|
Zadní brzdy | kotoučová, 220 mm s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | 37mm teleskopická vidlice, zdvih 130 mm |
Zadní zavěšení | tlumič Monoshock, kyvná vidlice Pro-Link, zdvih 107 mm |
Přední pneumatiky | 110/70R17M/C 54H |
Zadní pneumatiky | 150/60R17M/C 65H |
Přední kola | 17" |
Zadní kola | 17" |
ABS System | dvoukanálové s IMU |
Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 012 x 802 x 1 052 mm |
Typ rámu | ocelový |
Objem palivové nádrže | 10 l |
Spotřeba paliva | 3,3 l/100km |
Světlá výška | 151 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 143 kg |
Výška sedla | 799 mm |
Rozvor | 1352 mm |
Spojka | vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | řetěz |
Typ převodovky | šestistupňová |
Přístroje | LCD displej, zobrazené funkce: tachometr, otáčkoměr, palivoměr |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Máte otázky k produktu: Honda CB300R Neo Sports Café Mat Gunpowder Black Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.