

Původní Monkey byl ikonou 60. let. Představoval dvoukolový stroj, za který jste se nestyděli, a od té doby se nic nezměnilo. Model 2023 vzdává hold originálu novým kostkovaným sedlem a dvoubarevnou stříbrnou metalízou palivové nádrže.
Více informacíModelu Monkey se nic jiného nevyrovná. Má svůj osobitý styl. A charakter, který se nedá k ničemu přirovnat. V jeho nitru se ale skrývá úplně nový, úsporný vzduchem chlazený motor o objemu 125 ccm a pětistupňová převodovka, které jsou přišroubované do robustního podvozku s brzdovým systémem ABS řízeným jednotkou IMU. Navíc je malý a lehký, váží pouhých 104 kg, má pohodlné sedlo ve výšce pouhých 775 mm nad zemí. Malý motocykl s velkým srdcem, který je zkonstruovaný tak, aby vás bavil. To je Monkey.
Zcela nová vzduchem chlazená pohonná jednotka modelu Monkey o objemu 125 ccm splňující normu EURO5 je vyladěná tak, aby poskytovala příjemný a flexibilní výkon v městském provozu. Díky technologiím s nízkým třením a vstřikování paliva PGM-FI je také hospodárný. Pětistupňová převodovka se ovládá spojkou, stejně jako u velkého motocyklu, a díky dalšímu převodu jsou delší jízdy ještě příjemnější.
Kdo ví, kam vás Monkey zavede. Proto jsme mu pro jistotu dali do vínku trochu odolnosti. Jeho ocelový rám kostry poskytuje pevnost a stabilitu společně s oválnou kyvnou vidlicí. Přední obrácené vidlice (USD) mají prvotřídní povrchovou úpravu Alumite a jsou doplněné dvojitými zadními tlumiči – nyní s dvoustupňovými pružinami pro větší pohodlí – a 104mm zdvihem osy. Tlusté 12palcové pneumatiky s blokovým vzorkem zaručují hladkou jízdu a sedlo je vyrobené z pohodlného uretanu s vysokou hustotou.
Náš styl Monkey pro 21. století, s vysoce posazenou přední částí a zadními blatníky z chromované oceli – a navíc sugestivně oraženým krytem výfuku a vysoce posazenými řídítky, výrazně připomíná originál. Abychom mu dodali dokonalý moderní nádech, představili jsme tři nové barevné varianty, kterými si můžete svůj stroj přizpůsobit.
A abychom zajistili, že Monkey bude ještě více vyčnívat z davu, vybavili jsme ho plným LED osvětlením – i ukazateli směru. Klíč obsahuje systém Answer Back, který způsobí, že světla zablikají po stisknutí tlačítka, takže svůj stroj Monkey najdete spolehlivě na každém parkovišti.
I když je stroj stylizovaný do retro designu, překypuje moderností - LCD panel například obsahuje rychloměr (který šibalsky zamrká při zapnutí zapalování), počítadlo ujetých kilometrů s dvěma denními počítadly kilometrů a ukazatel hladiny paliva s šesti segmenty. Tohle spojení retra s moderností skvěle spolupracuje i se svěží modrou barvou a grafikou.
Monkey není jen zábavný, je i chytrý. Jednokanálové ABS je řízeno jednotkou měření setrvačnosti (IMU), takže se zadní část motocyklu nebude při prudkém brzdění zvedat. Brzdění zajišťují 220mm přední kotouč a 190mm zadní kotouč.
Vrtání × zdvih | 50 x 63,1 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,0 : 1 |
Emise C0₂ | 35 g/km |
Zdvihový objem motoru | 124 cm³ |
Motor | Vzduchem chlazený dvouventilový jednoválec |
Max. výkon | 6,9 kW |
Max. točivý moment | 11 Nm |
Kapacita oleje | 1,1 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 220mm jednokotoučová s IMU-ABS |
---|---|
Zadní brzdy | 190mm jednokotoučová jednopístková |
Přední zavěšení | USD vidlice, 100mm zdvih |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče, 102mm zdvih |
Přední pneumatiky | 120/80-12M/C 65J |
Zadní pneumatiky | 130/80-12M/C 69J |
Přední kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitin |
Zadní kola | Vícepaprskové kolo z hliníkové slitin |
Kapacita akumulátoru | 12 / 3,5 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 25° |
Rozměry (D × Š × V) | 1 710 x 755 x 1 030 mm |
Typ rámu | Ocelový rám |
Objem palivové nádrže | 5,6 l |
Spotřeba paliva | 1,5 l/100km |
Světlá výška | 175 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 104 kg |
Výška sedla | 775 mm |
Závlek | 82 mm |
Rozvor | 1145 mm |
Spojka | Mokrá spojka |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 5 rychlostí , manuální |
Přístroje | LCD |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Máte otázky k produktu: Honda Monkey Pearl Nebula Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.