

Nový motocykl CRF300 RALLY je technicky propracovaný stroj nízké kubatury pro všestranné sportovně založené jezdce, kteří to myslí vážně. V provedení odvozeném přímo od vysoce konkurenceschopného modelu HRC CRF450 RALLY přináší schopnost cestování na dlouhé vzdálenosti a pohodlí a výkonnost v terénu díky velké palivové nádrži a přednímu aerodynamickému krytu a štítu. Nyní je model CRF300 RALLY dokonalým partnerem pro cestování ve městě nebo po celém světě – s nižší hmotností, větším výkonem i točivým momentem motoru.
Více informacíZ podvozku modelu CRF300 RALLY jsme ubrali 4 kg a zvýšili jsme objem palivové nádrže o 2,7 l, abychom zaručili větší dojezd mezi jednotlivými tankováními. Poloha řídítek je vyšší, aby byly dlouhé jízdy na motocyklu pohodlnější. Výška sedla je o 5 mm nižší a ve stupačkách jsou nyní pryžové vložky. A kapalinou chlazený 4ventilový motor DOHC splňující normu EURO5 je vybaven antihoppingovou spojkou a poskytuje vyšší maximální výkon 20,1 kW i vyšší točivý moment 26,6 Nm, takže zaučuje lepší zrychlení za všech podmínek. Zvýšena byla i světlá výška – což v terénu určitě přijde vhod – a na přístrojovém panelu přibyl ukazatel rychlostního stupně.
Model CRF300 RALLY přináší svobodu díky lehkému podvozku, odpružení s dlouhým zdvihem a pružně reagujícímu motoru. Poskytuje také nezávislost – autonomii v podobě dlouhého dojezdu umožněného velkou palivovou nádrží doplnil potenciál jízdy v libovolném terénu, kterou zaručují komplexní schopnosti tohoto motocyklu.
Motocykl je navržen tak, aby plnil dobrodružné sny jezdců, kteří chtějí snadno ovladatelný stroj, ať už se jedná o každodenní dojíždění, víkendovou výpravu nebo výpravy po světě. Kombinace všech drobných vylepšení – vyšší výkon, nižší hmotnost, větší objem nádrže, vylepšená jízdní poloha a větší světlá výška – dále zdokonaluje tento stroj jako stvořený pro výpravy, ať už jedete kamkoli.
Ladný štít zkonstruovaný na základě dílů z jedinečného modelu CRF450 RALLY – doplněný horním a dolním aerodynamickým krytem a bočními kryty – účinně chrání jezdce a nabízí vynikající ochranu před nepříznivým počasím.
Kvůli zvýšenému dojezdu více než 400 km se palivová nádrž zvětšila o 2,7 l na 12,8 l s rezervou 1,6 l. Na rozdíl od většiny motocyklů je ploché víčko palivové nádrže je prakticky zavěšené pro usnadnění tankování.
Pronikavý dvojitý světlomet LED zajišťuje vynikající viditelnost ve směru dopředu na silnici i v terénu. Ukazatele směru také využívají jasné diody LED.
Větší zdvihový objem poskytuje svižný a citlivě reagující maximální točivý moment 26,6 Nm a maximální výkon 20,1 kW. Motor je nyní také vybaven antihoppingovou spojkou, která omezuje odskakování zadního kola při rychlém řazení dolů a prudkém brzdění.
Díky lehké hliníkové kyvné vidlici a novému designu rámu jsme hmotnost podvozku snížili celkem o 4 kg. Světlá výška se navíc zvětšila o 5 mm na 275 mm a 43mm vidlice s dlouhým zdvihem Showa USD a zadní tlumič poskytují vynikající reakci zavěšení kol.
Účinné brzdění na jakémkoli povrchu zaručuje dvoupístkový přední brzdový třmen s 296mm plovoucím kotoučem. Při jízdě v terénu je možné vypnout řízení ABS na zadním třmenu.
Na stylových černých hliníkových ráfcích Alumite (21palcový vpředu, 18palcový vzadu) jsou obuté dvouúčelové pneumatiky s blokovým vzorkem. Na obě kola lze rovněž obout pneumatiky ve stylu endura do náročnějšího terénu.
Vrtání × zdvih | 76 x 63 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,7:1 |
Emise C0₂ | 73 g/km |
Zdvihový objem motoru | 286 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený jednoválec DOHC |
Max. výkon | 20,1 kW |
Max. točivý moment | 26,6 Nm |
Kapacita oleje | 1,8 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 296 mm x 3,5mm kotouč s dvoupístkovým třmenem |
---|---|
Zadní brzdy | 220 mm x 4,5mm kotouč s jednopístkovým třmenem |
Přední zavěšení | 43mm převrácená teleskopická vidlice (Upsidedown) |
Zadní zavěšení | Prolink |
Přední pneumatiky | 80/100-21M/C 51P |
Zadní pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Přední kola | Hliníkové paprskové |
Zadní kola | Hliníkové paprskové |
ABS System | 2kanálové ABS |
Kapacita akumulátoru | 12 / 7 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 27,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 230 x 920 x 1 415 mm |
Typ rámu | Ocelový kolébkový rám |
Objem palivové nádrže | 12,8 l |
Spotřeba paliva | 3,1 l/100km |
Světlá výška | 275 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 153 kg |
Výška sedla | 885 mm |
Závlek | 109 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Spojka | Vícelamelová antihoppingová v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6 rychlostí |
Přístroje | LCD |
---|---|
Zadní světlo | Žárovka |
Máte otázky k produktu: Honda CRF300 Rally Extreme Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.