

Motocykl Neo Sports Café prošel vývojem. Model, který začínal jako CB1000R, dostal zcela nový design. Od elegantního světlometu po modernizovaný hliníkový pomocný rám se pyšní osobitým, agresivním charakterem.
Více informacíPodstata jízdy na dvou kolech. Teď ještě stylovější a agresivně robustní. Stačí letmý pohled na povrchovou úpravu leštěného kovu, která odráží tradici výkonných motocyklů Café Racer, a nebudete moct odtrhnout oči.
Obnažený roadster je jako stvořený pro čisté potěšení z jízdy. Emoce, pocity a zvuk vás vtáhnou do světa vzrušujícího a dynamického pohybu vpřed. A po jízdě budou vaši pozornost celé hodiny zaměstnávat nekonečné technické detaily obklopující čtyřválcový motor, kterým je tento jedinečný motocykl vybaven.
Kryty chladiče z broušeného hliníku jsou teď kompaktnější a nasměrované dopředu. Tyto designové prvky se odrážejí v minimalistickém pomocném rámu.
Pro snadnou správu navigace, hovorů, zpráv a hudby při jízdě (k dispozici pouze pro zařízení se systémem Android™).
Plynulá odezva škrtící klapky se stará o lepší akceleraci. Maximální výkon činí 107 kW při 10 500 ot/min a točivý moment je 104 Nm. Špičkový výkon se odráží v lesku stříbrné metalízy.
TBW nabízí tři výchozí jízdní režimy – STANDARD, RAIN a SPORT – a 3 úrovně přizpůsobení výkonu motoru, brzdění motorem a systému kontroly trakce Honda (HSTC) uživatelem.
Nastavitelné vidlice Showa s oddělenými funkcemi trubek a velkými písty (SFF-BP) nabízejí vysokou kontrolu kvality a zadní tlumič se přizpůsobuje předpětí i tlumení při roztažení a ovládá se jednostranně zavěšeným kyvným ramenem.
Do dvou kotoučů přední brzdy o průměru 310 mm se zakusují radiálně umístěné 4pístkové třmeny a ve spojení se systémem ABS vám při jízdě v jakýchkoli podmínkách zprostředkovávají neuvěřitelnou brzdnou sílu i pocit jistoty.
Výfukový systém 4-2-1 těsně obepíná motor. Při otáčkách vyšších než 5 500 ot/min vydává hluboký a surový tón, který doplňuje vzrušující zrychlení.
Všechno osvětlení je LED. První, čeho si všimnete, je nový design světlometu s hliníkovým rámečkem a elegantním profilem. V neméně elegantní a luxusní stříbrné metalíze sleduje oblý světlomet cestu opravdu působivě.
Vrtání × zdvih | 70 x 56,6 mm |
---|---|
Karburace | elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 11,6:1 |
Emise C0₂ | 137 g/km |
Zdvihový objem motoru | 998 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený řadový čtyřválec DOHC |
Max. výkon | 107 kW |
Max. točivý moment | 104 Nm |
Kapacita oleje | 3,2 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | dvojitá kotoučová, 310 mm |
---|---|
Zadní brzdy | kotoučová, 256 mm |
Přední zavěšení | Převrácená vidlice Showa SFF-BP, 120 mm zdvih |
Zadní zavěšení | Monoshock s plynovým tlumičem HMAS s 10stupňovým předpětím a plynulým nastavenim odskoku. Zdvih 131 mm |
Přední pneumatiky | 120/70 ZR17 |
Zadní pneumatiky | 190/55 ZR17 |
Přední kola | Hliníková litina |
Zadní kola | Hliníková litina |
Kapacita akumulátoru | 12 / 8,6 V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 25° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 120 x 789 x 1 090 mm |
Typ rámu | Ocelový páteřový |
Objem palivové nádrže | 16,2 l |
Spotřeba paliva | 5,9 l/100km |
Světlá výška | 131 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 213 kg |
Výška sedla | 830 mm |
Závlek | 100 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Spojka | vícelamelová v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | šestistupňová |
Quick Shifter | Volitelné příslušenství |
Přístroje | Barevný TFT displej s ukazatelem zař. rychlostních stupňů a režimů |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Konektivita | ano |
USB zásuvka | ano |
Automatické vypínání směrovek | ano |
Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda CB1000R Bordeaux Red Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.