

Proč závodit? Abychom se zlepšovali. Stavíme na svých zkušenostech. A právě proto stačí k řízení motocyklu CBR500R řidičské oprávnění skupiny A2 – přesto ničím nezapře rodinu CBR. Agresivní provedení a nové grafické prvky zrychlují tep. Dvouválcový motor, který se na váš povel pořádně roztočí, a vylepšené odpružení a brzdy, které vám dodají potřebnou jistotu. Pokud jste připraveni na skutečný závodní výkon, adrenalin začíná právě tady.
Více informacíTenhle motor je zrozen pro špičkové výkony. Díky optimalizovanému nastavení jednotky ECU nabízí citlivý točivý moment ve středním pásmu pro působivou akceleraci ze zatáček a zaručeně vzrušující jízdu až do červené oblasti otáčkoměru.
Nová kola nyní používají pětipaprskový vzorek a snižují neodpruženou hmotnost – což umožňuje rychlé překlápění ze strany na stranu – a kyvná vidlice má rovněž novou, lehčí a vysoce výkonnou konstrukci.
Pro jízdu svižným tempem zobrazuje negativní přístrojový panel LCD okamžitě potřebné informace, navíc obsahuje ukazatel zařazeného převodového stupně a přizpůsobitelné indikátory řazení nahoru.
Všechno je hned jasné. CBR500R je pořádně nabroušený. Agresivní aerodynamický kryt, který vychází z naší závodní DNA, obsahuje aerodynamická křidélka a zdobí ho nové barvy a grafické prvky inspirované závody.
Motocykl CBR500R jsme zásadně vylepšili. Nové 41mm vidlice Showa Separate Function Fork-Big Piston (SFF-BP) USD poskytují vynikající kontrolu a cit pro sportovní jízdu, zejména při naklápění do zatáček a brzdění z vysokých rychlostí.
Nové dvojité 296mm kotouče a čtyřpístkové třmeny Nissin s radiálním uložením poskytují silný, progresivní brzdný výkon bez větší setrvačnosti než jeden kotouč – takže můžete rychleji manévrovat.
Možná je to váš první sportovní motocykl. Nebo jste zkušený jezdec, který hledá soustředěné vzrušení s menším strojem. Ať tak či onak, CBR500R nabízí spoustu možností. Svými kompaktními rozměry zpřístupňuje město a v klikatých městských uličkách předvádí skutečnou sportovní jízdu. A vždy okamžitě reaguje na každý pohyb řídítek i otevření škrticí klapky. Prožívejte naplno každičký okamžik. To je CBR500R.
CBR. Tři velmi zvláštní písmena. Ale není snadné je používat. Je třeba si je zasloužit. Což CBR500R splňuje díky sportovně zaměřenému designu, který zahrnuje kryty s křidélky zlepšující aerodynamiku při vysokých rychlostech. Jízdní poloha je agresivní, řídítka jsou připevněná v závodním stylu a nové hliníkové stupačky posunuté dozadu, abyste mohli snadno zaujmout závodní polohu. Říká se, že pokud vypadá rychle, je rychlý. A při pohledu na model CBR500R s jeho úžasným novým lakem a grafickými prvky nemůžeme než souhlasit.
Klikaté silnice před vámi? Ovládněte je. Všechny. Ovládněte každý pozdní naklápění do zatáček, vrchol i výjezd. Nová 41mm vidlice Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD odděluje tlumení od pružení a poskytuje pružnou odezvu, zejména při brzdění z rychlosti s citem pro přilnavost přední pneumatiky. Zadní tlumič Showa má upravené tlumení, zatímco nová odlehčená kola a kyvná vidlice – a také větší posun hmotnosti dopředu – ještě více zlepšují ovladatelnost.
Pokud je to váš první motocykl pro řidičské oprávnění skupiny A2, je to skvělý začátek. Kapalinou chlazený osmiventilový řadový dvouválec dodává výkon 35 kW při 8 600 ot/min. Maximální točivý moment přitom je 43 Nm při 6 500 ot/min. Nebojí se vysokých otáček, je nesmírně zábavný, velmi návykový a doprovází ho vzrušující burácení výfuku při vytáčení do červené oblasti otáčkoměru. A stejně jako jeho větší příbuzný CBR má antihoppingovou spojku na šestistupňové převodovce, která usnadňuje řazení nahoru a zvládá zablokování zadního kola při tvrdém řazení dolů.
CBR500R poutá pozornost, ať jede kamkoli. Dvojitý ostře řezaný světlomet LED budí respekt a poskytuje větší množství světla, čímž zlepšuje viditelnost v noci. Doplňují je směrová světla a koncové světlo LED. Negativní přístroje LCD zahrnují rychloměr, otáčkoměr se sloupcovým grafem, dvě denní počítadla kilometrů, ukazatel hladiny paliva / spotřeby a ukazatel rychlostního stupně. Nechybí ani indikátor řazení nahoru, který je nastaven na 8750 ot./min, ale lze jej nastavit v krocích po 250 ot./min.
Vrtání × zdvih | 67 x 66,8 mm |
---|---|
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C0₂ | 80 g/km |
Zdvihový objem motoru | 471 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
Max. výkon | 35 kW |
Max. točivý moment | 43 Nm při 6 500 ot./min |
Kapacita oleje | 3,2 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | Dva 296mm kotouče Nissin, dva 4pístové třmeny, ABS |
---|---|
Zadní brzdy | Jeden kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, ABS |
Přední zavěšení | Přední 41mm USD vidlice Showa |
Zadní zavěšení | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
Přední pneumatiky | 120/70ZR17M/C (58W) |
Zadní pneumatiky | 160/60ZR17M/C (69W) |
Přední kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
Zadní kola | Z lehké slitiny, vícepaprskové |
ABS System | dvoukanálové s ABS |
Kapacita akumulátoru | 12v 7.4Ah V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 25,5° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 080 x 760 x 1 145 mm |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže | 17,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100km |
Světlá výška | 130 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 192 kg |
Výška sedla | 785 mm |
Závlek | 102 mm |
Rozvor | 1410 mm |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
Přístroje | Zobrazené funkce: digitální otáčkoměr, tachometr, palivoměr, celkové a denní počítadlo km, hodiny |
---|---|
Zadní světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |
Máte otázky k produktu: Honda CBR500R Matt Gunpowder Black Metallic?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.