

Nemusíte mít žádné pochyby. Motocykl CBR1000RR-R Fireblade SP je zkonstruovaný pro jízdu na závodní dráze. To je to pravé místo, kam patří. Má stejnou startovní čáru jako standardní model Fireblade. Odlišuje ho ovšem úplné odpružení Öhlins (S-EC), hlavní válec Brembo, brzdová páka, přední a zadní třmeny a univerzální rychlořazení. Motor s dílčími vačkami, který se pyšní špičkovým maximálním výkonem 160 kW, má ještě lepší a silnější zrychlení v nízkých a středních otáčkách a propracované řízení trakce systému HSTC. Motocykl Fireblade SP disponuje světly, směrovkami, systémem Smart Key a je plně homologován pro jízdu na silnici. Zároveň je však ztělesněním dokonalého závodního motocyklu. V každé zatáčce si s ním zaručeně užijete pěknou dávku adrenalinu.
Více informacíRadiální čtyřpístkové třmeny Stylema, které se doslova zakusují do 330mm kotoučů, vyvíjejí neskutečnou brzdnou sílu. Třmeny jsou ovládány brzdovou pákou / hlavním válcem Brembo. To vše doplňuje zadní třmen Brembo.
Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok plynu a lepší výkon. Systém pohání kompaktní titanový tlumič výfuku Akrapovič, který stejným dílem nabízí volně průtočnou výkonnost.
Univerzální rychlořazení je nyní ještě rychlejší. Díky postupnému vývoji dochází během řazení ke kratší době spotřeby paliva a po řazení nastupuje plynulejší točivý moment. Výsledek je jasný. S každým přeřazením získáte větší a větší rychlost.
Novinky týkající se sacích otvorů motoru o objemu 1 000 ccm, komory nuceného sání vzduchu motoru, výfukového systému 4-2-1 a vylepšení převodovky v nízkých až středních otáčkách. Prostřednictvím plynové rukojeti máte k dispozici obrovský maximální výkon – 160 kW při 14 500 ot./min. Nový software HSTC se postará o propracovanou odezvu a jemnější cit pro trakci.
Aerodynamika závodního motocyklu RC213V MotoGP zahrnuje konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení a stabilitu při vysokých rychlostech. Přední vzduchový kanál s designem HRC směřuje vzduch pod vysokým tlakem přímo přes přední hlavu do komory, čímž se docílí špičkového maximálního výkonu.
Semiaktivní odpružení Öhlins S-EC nabízí neuvěřitelnou reakci zavěšení kol. 43mm vidlice NPX USD využívá systém tlakového tlumení, který minimalizuje kavitaci, což vede ke stabilnějšímu ovládání, lepší absorpci nárazů při vysokých rychlostech a zpětné vazbě.
Vrtání × zdvih | 81 x 48,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Emise C0₂ | 148 g/km |
Zdvihový objem motoru | 999,9 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Max. výkon | 159,5 kW |
Kapacita oleje | 3,8 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo |
---|---|
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení | Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link |
Přední pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Zadní pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Kapacita akumulátoru | 12,2Li-ion V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24,1° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 099 x 762,4 x 1 136 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 16,1 l |
Spotřeba paliva | 6,21 l/100km |
Světlá výška | 118,6 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 201,3 kg |
Výška sedla | 831 mm |
Závlek | 101,4 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
12V Zásuvka | Volitelná USB zásuvka |
---|---|
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadní světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné příslušenství |
Bezpečnost | Smart Key |
Máte otázky k produktu: Honda CBR1000RR-R Fireblade SP Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.