

Závodění šlechtí, je v krvi, a pokrevní linie pokračuje i v této nejnovější inkarnaci. Závodní technologie odvozená od stroje RC213V MotoGP, na kterém závodil osminásobný mistr světa Marc Marquez, poskytuje naprostou kontrolu na nejvyšší úrovni. Je to nejblíže tomu, co můžete zažít na superbiku bez vlastních mechaniků.
Více informacíPlamen, který hoří nejjasněji, je odvaha k výzvám, a z této vášně jsme v roce 1992 vytvořili něco zcela mimořádného. Něco, co nejenže vytvořilo novou kategorii sportovních motocyklů, ale také navždy změnilo sportovní motocykly samotné. I nyní, v roce 30. výročí od svého vzniku, vyvolává samotný název „Fireblade“ velké nadšení.
Náš model CBR1000RR-R Fireblade SP k 30. výročí přebírá barvy a grafické prvky původního modelu CBR900RR Fireblade a vzdává hold jeho jedinečnému dědictví s nostalgickým odkazem na jeho sportovní minulost.
Závodění šlechtí, je v krvi, a pokrevní linie pokračuje i v této nejnovější inkarnaci. Závodní technologie odvozená od stroje RC213V MotoGP, na kterém závodil osminásobný mistr světa Marc Marques, poskytuje naprostou kontrolu na nejvyšší úrovni. Je to nejblíže tomu, co můžete zažít na superbiku bez vlastních mechaniků.
Speciálně navržené logo připomíná 30 let vynikajících výkonů na trati i na silnici.
Chytrý dálkový ovladač, který zahřeje u srdce. Speciální nádech mu dodávají nejnovější loga CBR Fireblade a k 30. výročí.
Když je čas vyrazit, Fireblade k 30. výročí ožije „ohnivým kruhem“, když se ručička na přístrojovém panelu pohybuje zleva doprava.
Omezený počet těchto speciálních strojů Fireblade uvádíme s jedinečnými sériovými čísly vyrytými do brýlí vidlice.
Abychom potvrdili jeho status jednoho z nejlepších motocyklů široko daleko, přidali jsme další elegantní doplněk v podobě speciálně gravírovaného tlumiče výfuku Akrapovic.
Díky dravým grafickým prvků, které odkazují na první model Fireblade a legendárnímu logu HRC vypadá motocykl rychle, i když je zaparkovaný.
Vrtání × zdvih | 81 x 48,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13:1 |
Emise C0₂ | 148 g/km |
Zdvihový objem motoru | 999,9 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Max. výkon | 160 kW |
Max. točivý moment | 113Nm při 12 500 ot./min. |
Kapacita oleje | 4 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Brembo |
---|---|
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice Ohlins NPX S-EC s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení | Ohlins TTX36 S-EC Pro-Link |
Přední pneumatiky | 120/70-ZR17 |
Zadní pneumatiky | 200/55-ZR17 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Kapacita akumulátoru | 12V-2Ah Li-ion V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 100 x 745 x 1 140 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 16,1 l |
Spotřeba paliva | 6,6 l/100km |
Světlá výška | 115 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 201 kg |
Výška sedla | 830 mm |
Závlek | 102 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | Manuální převodovka |
12V Zásuvka | Volitelné příslušenství (USB) |
---|---|
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadní světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné příslušenství |
Bezpečnost | Smart Key |
Máte otázky k produktu: Honda CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.