

CBR1000RR-R Fireblade vychází z našich závodních zkušeností. Soutěžení nikdy nekončí. Nový, ohromující vysokoobrátkový řadový čtyřválcový motor je vybavený novinkami, které zvyšují zrychlení při výjezdu ze zatáčky a trakci zadního kola. Podvozek a aerodynamika inspirovaná MotoGP zajišťují bleskovou ovladatelnost a přesné, výkonné brzdění, zatímco pokročilá elektronika vám dává do rukou úplnou a naprostou kontrolu na závodní trati. Územím Fireblade je závodní dráha.
Více informacíHliníková kyvná vidlice, původně inspirovaná konstrukcí modelu RC213V a optimalizovaná pro model Fireblade, má pečlivě navrženou rovnováhu tuhosti, aby se zvýšila přilnavost a citlivost zadní části; zadní držák motoru funguje jako horní držák tlumiče pro přímější spojení se zadní pneumatikou.
Přední odpružení USD s 43mm vidlicí Big Piston (BPF) využívá velkého vnitřního objemu oleje ke konzistentnímu tlumení při stlačení i roztažení, čímž maximalizuje kontakt pneumatiky. Lehký dvouplášťový zadní tlumič (BFRC-Lite) zaručuje progresivní kontrolu pomocí systému Pro-Link.
Přesné řízení v reálném čase zajišťuje šestiosá jednotka měření setrvačnosti (IMU). Stabilitu udržuje třístupňový elektronický tlumič řízení Honda (HESD) spolu s dvoustupňovým brzdovým systémem ABS.
Provedení s krátkým zdvihem poskytuje neuvěřitelný špičkový výkon ve vysokých otáčkách – 160 kW při 14 500 ot/min. Modernizace sacího a výfukového potrubí, převodů a systému kontroly trakce Honda (HSTC) zlepšují zrychlení v zatáčkách, cit pro plyn a trakci zadního kola.
Aerodynamika stroje Honda RC213V MotoGP zahrnuje vzduchové kanály vedené skrz hlavici a konstrukce se svislými křidélky, které maximalizují zrychlení, stabilitu při brzdění a ovládání.
Titanový tlumič výfuku – navržený společností Akrapovic – je extrémně kompaktní a umožňuje vysoký průtok plynu. Výfukový systém 4-2-1, přepracovaný ve střední části, využívá koncovky oválného průřezu pro maximální průtok, zvýšení výkonu a snížení hmotnosti.
Vrtání × zdvih | 81 x 48,5 mm |
---|---|
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13.0:1 |
Emise C0₂ | 148 g/km |
Zdvihový objem motoru | 999,9 cm³ |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Max. výkon | 159,5 kW |
Kapacita oleje | 3,8 l |
Startér | Elektrický |
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Nissin |
---|---|
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice SHOWA BPF s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení | Kyvná vidlice SHOWA BFRC-Lite Pro-Link s 10ti stupňovým předpětím, plynulé nastavení komprese a odskoku, zdvih 137 mm |
Přední pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Zadní pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Kapacita akumulátoru | 12V-6,3Ah YTZ7S V – Ah |
---|---|
Úhel sklonu | 24,1° |
Rozměry (D × Š × V) | 2 099 x 762,4 x 1 136 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže | 16,1 l |
Spotřeba paliva | 6,6 l/100km |
Světlá výška | 118,6 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost | 202,1 kg |
Výška sedla | 831 mm |
Závlek | 101,4 mm |
Rozvor | 1455 mm |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
---|---|
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6stupňová manuální |
12V Zásuvka | Volitelná USB zásuvka |
---|---|
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadní světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné příslušenství |
Bezpečnost | Smart Key |
Máte otázky k produktu: Honda CBR1000RR-R Fireblade Grand Prix Red?
Zeptat se v diskusiZeptejte se.