SNADNÝ. JEDNODUCHÝ. STYLOVÝ.
Přitažlivost modelu Super Cub nikdy nevyšla z módy.
Model Super Cub poskytuje již více než 60 let jednoduchou a spolehlivou přepravu milionům lidí po celém světě. Nikdy se neřídí módou, ale po celé desítky let vždy nastavuje laťku ostatním z hlediska použitelnosti, úspornosti a naprosté odolnosti. Skútr, který vyzařuje retro styl, je autentický do posledního šroubku, ale zároveň moderní v každém detailu, je stejně užitečný jako kdykoli předtím. Nyní se zcela novým, vzduchem chlazeným motorem, který zaručuje vyšší výkon a nižší spotřebu paliva, a s modernizovaným příjemně tlumeným zavěšením.
STROJ STVOŘENÝ PRO ŽIVOT
Model Super Cub C125, stejně jako vždy, tvoří s jezdcem jedno tělo.
Vzpřímená jízdní poloha s rovnými zády poskytuje vynikající výhled do všech stran, sedlo je vyrobené z uretanové pěny s vysokou hustotou pro větší pohodlí a řídítka jsou uložená v pryžových silentblocích. Nový vzduchem chlazený motor se vstřikováním paliva generuje vyšší výkon s kultivovaným průběhem. Je také ještě úspornější. Stejně jako u prvního modelu je ovládání čtyřstupňové převodovky naprosto jednoduché díky automatické odstředivé spojce. Trubkový ocelový rám, teleskopické vidlice, dva zadní tlumiče (oba s vylepšenými pružinami) a litá hliníková 17palcová kola s bezdušovými pneumatikami zajišťují spolehlivé jízdní vlastnosti. Prémiovým prvkem je plné LED osvětlení a klíč Honda Smart Key. Pro větší flexibilitu je model Super Cub C125 dodáván s namontovaným sedlem spolujezdce.
STROJ ČASU
Výsledek snu jednoho konstruktéra.
Soichiro Honda hořel touhou přinést lidem radost z mobility. Jeho výtvor, model Super Cub, obstál ve zkoušce časem a za posledních 60 let jich bylo vyrobeno více než 100 milionů. A právě díky jeho užitečné genialitě ho dnes najdete na evropských ulicích. Super Cub C125 je stylovou, moderní evolucí revolučního stroje, který tak dlouho a tak tvrdě pracoval pro mnoho lidí.
POZNEJTE STROJ SUPER CUB C125 ZBLÍZKA
Do října 2017 jich bylo vyrobeno více než 100 milionů, zjistěte, co je potřeba k výrobě nejoblíbenějšího motorového dopravního prostředku na světě.
Motor | |
---|---|
Vrtání × zdvih (mm) | 50,0 x 63,1 mm |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,0 : 1 |
Emise C02 (g/km) | 34 g/km |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 124cc |
Motor | Jednoválec, chlazený vzduchem, čtyřtaktní dvouventilový motor |
Max. výkon | 7,2 kw / 7 500 ot. za min |
Max. točivý moment | 10,4 Nm / 6 250 ot. za min |
Kapacita oleje (litry) | 1,1L |
Startér | Elektrický |
Kola | |
Přední brzdy | Hydraulická brzda s 220mm kotoučem |
Zadní brzdy | 110mm bubnová brzda |
Přední zavěšení | Teleskopická přední vidlice |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče |
Velikost přední pneumatiky | 70/90-17M/C 38P |
Velikost zadní pneumatiky | 80/90-17M/C 50P |
Přední kola | Hliníková slitina |
Zadní kola | Hliníková slitina |
Rozměry a hmotnost | |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V - 3,5Ah |
Úhel sklonu | 26,5° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 1 915 x 720 x 1 000 |
Typ rámu | Ocelový z trubek |
Objem palivové nádrže (litry) | 3,7 L |
Spotřeba paliva | 1,5L/100km |
Světlá výška (mm) | 125 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 110 kg |
Výška sedla (mm) | 780 mm |
Závlek (mm) | 71 mm |
Rozvor (mm) | 1 245 mm |
Převodovka | |
Spojka | Automatická odstředivá spojka v olejové lázni |
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 4stupňová (rotujúca) |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | LCD |
Zadné světlo | LED |