ČEKEJTE OD ŽIVOTA VÍC
Technologie, praktičnost a vytříbený sofistikovaný styl, to vše zabalené do jednoho sportovního skútru GT. Motor modelu Forza 125 s technologií Enhanced Smart Power Plus (eSP+), systémem HSTC a certifikací EURO5 nabízí špičkové zrychlení. Na ježdění po městě nabízí dojezd na 480 km, stabilní rychlost a plynulý výkon s rychlou odezvou. A pod sedadlem je místo na dvě helmy.
PLYNULÝ POHYB MĚSTEM
S nevídanou lehkostí. Vylepšili jsme styl modelu Forza 125 a přidali jsme technologie, které zvyšují pocit jistoty a pohodlí.
Elegantní a zmodernizovaný přední aerodynamický kryt a boční strany snadno proplouvají vzduchem a jejich aerodynamický tvar snižuje tlak na jezdce během rychlé jízdy. Elektricky ovládaný čelní štít má nyní o 40 mm delší rozsah pohybu – celkem 180 mm – a nabízí ještě větší ochranu před větrem a aerodynamickým hlukem, nebo pocit větší svobody, když je stažený. Motor byl vybaven systémem kontroly trakce Honda (HSTC), který sleduje a udržuje trakci zadní pneumatiky za jakýchkoli podmínek. A v odkládací schránce najdete zásuvku USB-C k nabíjení svých zařízení.
ČEKEJTE OD ŽIVOTA VÍC
Technologie, praktičnost a vytříbený sofistikovaný styl, to vše zabalené do jednoho sportovního skútru GT. Motor modelu Forza 125 s technologií Enhanced Smart Power Plus (eSP+), systémem HSTC a certifikací EURO5 nabízí špičkové zrychlení. Na ježdění po městě nabízí dojezd na 480 km, stabilní rychlost a plynulý výkon s rychlou odezvou. A pod sedadlem je místo na dvě helmy.
PLYNULÝ POHYB MĚSTEM
S nevídanou lehkostí. Vylepšili jsme styl modelu Forza 125 a přidali jsme technologie, které zvyšují pocit jistoty a pohodlí.
Elegantní a zmodernizovaný přední aerodynamický kryt a boční strany snadno proplouvají vzduchem a jejich aerodynamický tvar snižuje tlak na jezdce během rychlé jízdy. Elektricky ovládaný čelní štít má nyní o 40 mm delší rozsah pohybu – celkem 180 mm – a nabízí ještě větší ochranu před větrem a aerodynamickým hlukem, nebo pocit větší svobody, když je stažený. Motor byl vybaven systémem kontroly trakce Honda (HSTC), který sleduje a udržuje trakci zadní pneumatiky za jakýchkoli podmínek. A v odkládací schránce najdete zásuvku USB-C k nabíjení svých zařízení.
Motor | |
---|---|
Vrtání × zdvih (mm) | 53,5 x 55.5 |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 11,5:1 |
Emise C02 (g/km) | 54 g/km |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 124,9cc |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní čtyřventilový SOHC jednoválec |
Max. výkon | 10.7kW / 8,750rpm |
Max. točivý moment | 12.3Nm / 6,500rpm |
Kapacita oleje (litry) | 0,9 l |
Startér | Elektrický |
Kola | |
Přední brzdy | 256mm kotouč |
Zadní brzdy | 240mm kotouč |
Přední zavěšení | 33mm teleskopická |
Zadní zavěšení | Dva tlumiče |
Velikost přední pneumatiky | 120/70-15 56P |
Velikost zadní pneumatiky | 140/70-14 68P |
Přední kola | Hliníková slitina |
Zadní kola | Hliníková slitina |
ABS System | 2kanálové |
Rozměry a hmotnost | |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V-7Ah |
Úhel sklonu | 26,5° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2,145mm x 755mm x 1,500mm |
Typ rámu | Ocelový |
Objem palivové nádrže (litry) | 11.7 litres |
Spotřeba paliva | 41.7 km/L OR 2,4L/100KM |
Světlá výška (mm) | 145mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 162kg |
Výška sedla (mm) | 780mm |
Závlek (mm) | 89mm |
Rozvor (mm) | 1 505mm |
Převodovka | |
Spojka | Automatická, odstředivá |
Stálý převod | Klínový řemen |
Převodovka | CVT |
Typ převodovky | CVT |
Přístroje a elektronika | |
12V Zásuvka | Ano |
Přístroje | LCD s tachometrem, palivoměrem a teploměrem, hodiny, dvě denní počitadla kilometrů, palivoměr, servnisní indikátor potřeby výměny oleje. |
Zadné světlo | LED |
Bezpečnost | Imobilizér |