Současný model CRF250L je náš dosud nejelegantnější, se stylem převzatým prakticky beze změn z motokrosových strojů.
Přidali jsme mu na výkonu, aby dokázal nabídnout více možností pro jízdu jak nováčkům, tak ostříleným jezdcům – bez ohledu na typ vyjížděk. Výrazné závodní barvy na nové kapotáži, které nezapřou inspiraci soutěžním motokrosovým motocyklem CRF450R, mohou působit agresivně. Ukrývají však stroj, který je přátelský a snadno se ovládá.
Motor | |
---|---|
Vrtání × zdvih (mm) | 76 x 55 |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C02 (g/km) | 70 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 250 |
Motor | Kapalinou chlazený jednoválec DOHC |
Max. výkon | 18,2 kW/8 500 ot. za min |
Max. točivý moment | 22,6 Nm/6 750 ot. za min |
Kapacita oleje (litry) | 1,8L |
Startér | Elektrický |
Kola | |
Přední zavěšení | 43mm převrácená teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení | Prolink |
Velikost přední pneumatiky | 3.00-21 51P |
Velikost zadní pneumatiky | 120/80-18M/C 62P |
Přední kola | 21" |
Zadní kola | 18" |
Rozměry a hmotnost | |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12V-7AH |
Úhel sklonu | 27,6° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 195 x 815 x 1 195 |
Typ rámu | Ocelový z trubek |
Objem palivové nádrže (litry) | 7,8 litru |
Spotřeba paliva | 3 l/100 km |
Světlá výška (mm) | 255 |
Světlomety | Žárovka |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 146 kg |
Výška sedla (mm) | 875 |
Závlek (mm) | 113 mm |
Rozvor (mm) | 1 445 mm |
Převodovka | |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
Stálý převod | Řetěz |
Typ převodovky | 6 rychlostí |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | Digitální |
Zadné světlo | Žárovka |