CBR1000RR-R je zcela nový motocykl zkonstruovaný s maximálním důrazem na okruhové jízdy, se špičkovými úrovněmi výkonu a ovladatelnosti. Jeho řadový čtyřválcový motor do velké míry využívá technologie pro efektivitu spalování a snižování tření vyvinuté pro závodní speciál RC213V-S, se kterým dále sdílí stejné vrtání a zdvih. Motor je vybaven titanovými ojnicemi a kovanými hliníkovými písty. Systém nastavitelné kontroly trakce HSTC byl optimalizován a k režimům Power (Výkon), Engine Brake (Brzdění motorem) a Wheelie Control (systém pro zamezení zvedání předního kola) byl přidán nový režim Start. Hliníkový lichoběžníkový rám je opatřen delším kyvným ramenem ve stylu RC213V-S, stroj je vybaven šestiosým snímačem setrvačných sil (Inertial Measurement Unit - IMU), elektronickým tlumičem řízení Honda Electronic Steering Damper (HESD) se 3 úrovněmi nastavení a odpružením Showa vpředu i vzadu. Nové brzdové třmeny Nissin se zakusují do 330mm kotoučů a jsou ovládány dvouokruhovým systémem ABS. Kapotáž a pozice jezdce kladou nekompromisní důraz na aerodynamiku a kapotáž je opatřena křidélky ze strojů MotoGP, která jsou schopna generovat přítlačnou sílu. Třešničkami na dortu jsou barevný TFT displej a inteligentní klíč Honda Smart Key.
CBR1000RR-R SP je zcela nový motocykl zkonstruovaný s maximálním důrazem na okruhové jízdy, se špičkovými úrovněmi výkonu a ovladatelnosti. Jeho řadový čtyřválcový motor do velké míry využívá technologie pro efektivitu spalování a snižování tření vyvinuté pro závodní speciál RC213V-S, se kterým dále sdílí stejné vrtání a zdvih. Motor je vybaven titanovými ojnicemi a kovanými hliníkovými písty. Systém nastavitelné kontroly trakce HSTC byl optimalizován a k režimům Power (Výkon), Engine Brake (Brzdění motorem) a Wheelie Control (systém pro zamezení zvedání předního kola) byl přidán nový režim Start. Součástí standardní výbavy je i rychlořazení. Hliníkový lichoběžníkový rám je opatřen delším kyvným ramenem ve stylu RC213V-S, stroj je vybaven šestiosým snímačem setrvačných sil (Inertial Measurement Unit - IMU), elektronickým tlumičem řízení Honda Electronic Steering Damper (HESD) se 3 úrovněmi nastavení a druhou generací odpružení Öhlins Smart Electronic Control (S-EC) s uživatelským rozhraním. Nové brzdové třmeny Brembo Stylema se zakusují do 330mm kotoučů a jsou ovládány dvouokruhovým systémem ABS. Kapotáž a pozice jezdce kladou nekompromisní důraz na aerodynamiku a kapotáž je opatřena křidélky ze strojů MotoGP, která jsou schopna generovat přítlačnou sílu. Třešničkami na dortu jsou barevný TFT displej a inteligentní klíč Honda Smart Key.
***!!!CENA BUDE BRZY ZVEŘEJNĚNA!!!***
Motor | |
---|---|
Vrtání × zdvih (mm) | 81 mm x 48,5 mm |
Karburace | PGM-FI |
Kompresní poměr | 13,0 : 1 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 999,9 cm3 |
Motor | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC |
Systém zapalování | Elektronické zapalování, digitální tranzistor |
Kapacita oleje (litry) | 3,8 l |
Startér | Elektrický |
Vrtání škrticí klapky | 52 mm |
Kola | |
ABS System | dvoukanálové ABS s IMU |
Přední brzdy | 330mm kotouč s radiálním čtyřpístkovým třmenem Nissin |
Zadní brzdy | 220mm kotouč s dvoupístkovým třmenem Brembo |
Přední zavěšení | Teleskopická vidlice SHOWA BPF s průměrem vnitřní trubky 43 mm |
Zadní zavěšení | SHOWA BFR-C Pro-Link |
Přední pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Velikost přední pneumatiky | 120/70-ZR17 |
Velikost zadní pneumatiky | 200/55-ZR17 |
Zadní pneumatiky | PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP (V3) BS:RS11 |
Přední kola | 17" 3,5 |
Zadní kola | 17" 6,0 |
Rozměry a hmotnost | |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12-6 YTZ7S |
Úhel sklonu | 24,1° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 099 mm x 762,4 mm x 1 136 mm |
Typ rámu | Hliníkový dvojitý nosník |
Objem palivové nádrže (litry) | 16,1 litru |
Spotřeba paliva | 6,21 l/100 km |
Světlá výška (mm) | 118,6 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 202,1 kg |
Výška sedla (mm) | 831 mm |
Závlek (mm) | 101,4 mm |
Rozvor (mm) | 1455 mm |
Převodovka | |
Spojka | Vícelamelová hydraulická v olejové lázni |
Ovládání spojky | Lanko |
Stálý převod | Řetěz |
Převodovka | 6 rychlostí |
Typ převodovky | Manuální převodovka |
Přístroje a elektronika | |
12V Zásuvka | Volitelná USB zásuvka |
Přístroje | Barevný TFT dislej |
Zadné světlo | LED |
USB zásuvka | Volitelné |