CB500F vrací jízdu na motocyklu ke kořenům. Přiléhavý a agresivní styl designu dává na obdiv řadový dvouválcový motor a široká zúžená řídítka zanechávají dojem dravosti. Modelovaná palivová nádrž má menší rozměry a nabízí větší kapacitu, takže budete moci na cestách strávit delší dobu. A z dechberoucího laku vyniká nová ostře řezaná grafika, bez ohledu na vybranou barvu.
JEDNODUCHÉ OVLÁDÁNÍ
Rovnováha, ovladatelnost a hbitost: Mysleli jsme na všechno, abyste si mohli užívat tolik zábavy, kolik dokážete zvládnout. Kosočtvercový ocelový rám modelu CB500F má vyladěnou rovnováhu tuhosti, která zlepšuje odezvu. Motor se nachází v blízkosti čepu kyvného ramene, takže ovládání je jednodušší než kdy dřív. Zúžená řídítka zvyšují ovladatelnost.
NASTAVITELNÉ ODPRUŽENÍ
Když jste na silnici, chcete se soustředit jen na požitek z jízdy. Proto je motocykl CB500F vybaven 41mm teleskopickými vidlicemi, které jsou zárukou plynulé a řízené jízdy. Zavěšení zadního kola Pro-Link s tlumičem Monoshock se vyznačuje 5stupňovým nastavením předpětí pružiny a funguje přes kyvnou vidlici s tuhým profilem. Kontrola, nastavitelnost, vzrušení: Tento motocykl splňuje vše.
LEHKÁ KOLA
Model CB500F byl sestrojen tak, aby jezdci poskytoval dokonalou rovnováhu mezi dobrou přilnavostí a lehkým přirozeným řízením. Lehká 17" litá hliníková kola mají paprsky ve tvaru Y s dutým profilem. Přední pneumatika je typu 120/70-ZR17 a zadní 160/60-ZR17. Na tomto propracovaném motocyklu není ani gram hmotnosti navíc – je tedy super rychlý.
OVLÁDÁNÍ BRZD
Ať už jedete v dešti, nebo během slunečného dne bez srážek, motocykl CB500F vám nabídne bezkonkurenční ovládání brzd. Jeden přední 320mm vlnitý kotouč a silný dvoupístkový brzdový třmen pasuje k 240mm zadnímu kotouči a jednopístkovému třmenu. Dvoukanálový systém ABS je součástí standardní výbavy. Silnice je vaším hřištěm. Užijte si to.
INFORMAČNÍ DISPLEJ
Motocykl CB500F je dodáván s působivým LCD přístrojovým panelem s negativním zobrazením, který vám předkládá všechny informace, které potřebujete, stručně a přehledně. Zahrnuje tachometr a otáčkoměr, dvě denní počítadla kilometrů, ukazatele hladiny a spotřeby paliva, ukazatel zařazeného rychlostního stupně a indikátor řazení nahoru.
Motor | |
---|---|
Vrtání × zdvih (mm) | 67 mm x 66,8 mm |
Karburace | Elektronické vstřikování paliva PGM-FI |
Kompresní poměr | 10,7 : 1 |
Emise C02 (g/km) | 80 |
Zdvihový objem motoru (cm3) | 471 cm3 |
Motor | Kapalinou chlazený, řadový dvouválec |
Max. výkon | 35 kW při 8 600 ot./min. |
Max. točivý moment | 43 Nm při 6 500 ot./min |
Startér | Elektrický |
Vrtání škrticí klapky | 34 |
Kola | |
Přední brzdy | Jeden vlnovitý kotouč, 320 mm, 2pístový třmen, 2kanálové ABS |
Zadní brzdy | Jeden vlnovitý kotouč, 240 mm, 1pístový třmen, 2kanálové ABS |
Přední zavěšení | Přední teleskopická vidlice 41mm s nastavením předpětí |
Zadní zavěšení | Prolink s jedním tlumičem s 5 úrovněmi nastavení tuhosti, kyvné rameno ze čtvercových ocelových profilů |
Velikost přední pneumatiky | 120/70ZR-17M/C |
Velikost zadní pneumatiky | 160/60ZR-17M/C |
Přední kola | Z lehké slitiny, vícepaprsková |
Zadní kola | Z lehké slitiny, vícepaprsková |
ABS System | dvoukanálové s ABS |
Rozměry a hmotnost | |
Kapacita akumulátoru (V – Ah) | 12v 7.4Ah |
Úhel sklonu | 25,5° |
Rozměry (D × Š × V) (mm) | 2 080 mm x 790 mm x 1060 mm |
Typ rámu | Ocelový rám |
Objem palivové nádrže (litry) | 17,1 l |
Spotřeba paliva | 3,5 l/100 km (režim WMTC) |
Světlá výška (mm) | 145 mm |
Světlomety | LED |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 189kg |
Výška sedla (mm) | 789mm |
Závlek (mm) | 102 mm |
Rozvor (mm) | 1410 mm |
Převodovka | |
Spojka | Vícelamelová v olejové lázni |
Stálý převod | Řetěz |
Převodovka | 6stupňová |
Typ převodovky | 6-stupňová |
Přístroje a elektronika | |
Přístroje | Zobrazené funkce: digitální otáčkoměr, tachometr, palivoměr, celkové a denní počítadlo km, hodiny |
Zadné světlo | LED |
Bezpečnost | HISS |